Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Fikk tilbake mensen for en måned siden, og i natt kom den for tredje gang på en måned... Er dette normalt eller bra da? Sluttet å amme da like før jeg fikk mensen tilbake og går enda på Cerazette. Burde jeg ringe legen el er dette vanlig? Tenkte begynne på Yasmin igjen da.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Det samme har jeg. Tredje gang jeg får det i natt. Når jeg hadde fått det to ganger med en ukes mellomrom var jeg hos legen, for noe annet da, og han sa det cvar helt normalt etter fldselen. Går også på cerazette. Tror det ikke er noen grunn til bekymring.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 oki, takk! ringer legen på mandag og får noe annet!
Ca-ma og Chris:) Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 JA, KAST CERAZETTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det er den som gjør det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hadde det på akkurat samme måte! med en gang jeg sluttet på den ble alt helt normalt igjen:)
-MtG- Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Trender jo ikke være cerazetten da. Jeg bruker ingenting, men fikk allikevel mensen tre ganger på en måned når jeg fikk den tilbake. Etter det har jeg ikke sett noe til den. Snart 2 mnd siden nå
MammanTilGullene Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har mensen annenhver dag jeg for tida. Å jeg bruker ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå