Gå til innhold

Alle som har hatt OTH!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en maibaby, så hvor lenge kan lille nurket sove i bagen sin?

Såg bagen var 75 cm lang.. og om sommeren trenger man vell heller ikke pose i bagen?

Bare vil høre om det er et godt kjøp med oth bag delen eller ikke ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv syns jeg 75 cm er litt snaut til vinteren, så lang er sikkert babyen på denne tida neste år og da er det godt å fortsatt kunne bruke bagdelen syns jeg, til å sove i ute i all slags vær.....du vil jo sikkert ha en vinterpose i også ; )

Skrevet

Jeg føder i juli og regner med å bytte til sportsdelen på vogna etter jul. Da er det plenty av plass til Voksipose; før den tid satser jeg på at lammeskinn og dyne evt. med ullpledd vil være nok, eventuelt at jeg bruker en annen termopose jeg har i bagen.

Gleder meg til å ta OTH'en i bruk. :)

Skrevet

Oth er en flott vogn, men best egnet til litt større barnm fordi bagen er liten, og sportsdelen kan bare være vendt fra deg. Til ert litt større barn som vil se på verden er den genial.

Skrevet

Venter mai baby og har tenkt å kjøpe OTH!

Ser det ikke som noe problem at sportsdelen ikke kan snus. Hadde sportsvogn som kun var forrovervendt sist. Storebror brukte den fra han var 4-5 mnd gammel og det var aldri noe problem!

Skrevet

Du kan vel regne med å bruke bagen 4-5 mnd avhengig av hvor stort barn du får. Ville heller kjøpt en vogn med vendbart sete og så kjøpt OTH når barnet er rundt 1 år.

Skrevet

snuppa vår brukte baggen til hun var 6 måneder. Det var enda brukbart med plass i den da, men hun var klar for å betrakte verden fra sportsvogna da. Vi brukte forresten vognposen til OTH - den er ikke så "rom-stor", men er god og varm. (bruker den fremdeles i sportsvogna - hun er 15 måneder nå)

Skrevet

Jeg ville kanskje kjøpt en bagvogn i tillegg til OTH... Er du heldig kan ungen bruke bagen til han/hun er 6-7 mnd og da er det jo midt på vinteren for dere... Da kan det være godt å ha en vogn med stor og god bag som er lun som du kan bruke over vinteren og så ta i bruk OTH igjen til våren, eller når det er mildt.. :-) Når det er sagt så har vi brukt OTH siden desember, til snuppa som er født i juni, aldri hatt babybag, så det funker jo :-) Men har hatt en vogn ved siden av som jeg har kunnet hatt henne mot meg i, og det har vært veldig kjekt :-)

Skrevet

Jeg har brukt bagen nå i 5 måneder, og lenger kan jeg ikke bruke den. Hvertfall ikke nå når det er så kaldt. Hadde det vært om sommeren hadde det ikke vært noe problem. Så vi prøvde med voksi i sittedelen, men jeg synes hun fortsatt er litt for liten til å sitte fra meg. Så vi kjøpte oss en ekstravogn, en Teutonia Mistral til 1000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...