Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Dette er andre dagen jeg er morgenkvalm....gutten min er ikke mer enn 4 mnd...jeg kan ikke være gravid, snufs.....Jeg går på Minipilla også, tar den til samme tid hver kveld, så den skulle være sikker nok den da....men man vet jo aldri. Gud å mange tanker som har surret gjennom hodet mitt nå. Jeg har hatt det stritt med lillegutt, må inrømme at jeg ikke syntes denne spebarnstiden er så stas, tror ikke jeg er klar for å ta den så fort igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Er det noen som har to tette, og hvordan erfaringer kan dere eventuelt dele?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 hadde å sånn en periode.. kvalm å uvell .nesten som gravid.. men heldivis ikke!! trur kannskje man kan tenke mye på det å det blir "værre" viss du skjønne!!! lenge t du skal ha mens da?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Håper det er sånn:) Har ikke fått tilbake mensen enda. Ikke ammer jeg heller, så den burde vel komme snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå