minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 - har han byttet bleie - har han stått opp med henne så jeg har fått hvile - har han badet henne - har han matet henne - vært "barnevakt" over en time, ringer å sier jeg må komme hjem - har han lagt henne for å sove - tatt henne om natten jeg er så trøtt og sliten, all ære til alenemødre!! er lei av at han sover til 11-12 og forlanger rene klær og middag hver dag! noen som vil bytte mann med meg? å ja, er kunn ute etter sympati (stakkar meg....
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Hæ? Hva er dette for slags slapping, da? Synes du han virker interessert i barnet i det hele tatt? Det ser jo ikke slik ut på hva du skriver. Men nå kjenner jeg jo bare din side av saken og knapt nok det. Forresten er det ganske uvanlig å delta så lite, tror jeg.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 du får nok ikke bytta bort han her nei!Møkkamann!!!Har du prøvd da,å si noe til han,si at nå skal du gjøre det og det?Prøvd å forklare at du ikke klarer alt alene,at du trenger å sove litt innimellom du og? Han ville vel ha barn han og??
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Fy f... Slik hadde ikke jeg orket å hatt det! Har en mann som ikke er så flink jeg heller, men han bytter faktisk bleier, han bade ungene, er opp om natta (hvis jeg vekker han da). Han passer gjerne barna alene, så jeg får litt fri. Høres ut som en drømmemann, men det er han absolutt ikke! Må alltid mase litt for å få han til å gjøre det, men han gjør det hvertfall. Hadde aldri orket å hatt en mann som ikke hadde giddet å gjort noe.
mai mammaen til to Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 er han ikke noe interessert i babyen han eller? jeg hade aldri godtatt noe sånt..jeg vasker de fleste klærene, støvsuger i hverdagene osv..men har får fint hjelpe til...annenhver helg må han vasket huset,,, og en dag i helgen får jeg sove lenge og en dag får han hun har de siste ukene vært mye våken på natten..da har han måtte ta henne og.... jeg skal trossalt fungere på dagen jeg og
♥sjiga♥ Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 oooooooooh det hadde han aldri sluppet unna med her. og jeg kan å lage rabalder når jeg ikke er fornøyd. og jeg syntes virkelig du burde rive han i ørende og forklare at når man er blitt foreldrer så er det sammen. og han har å stille opp når han er hjemme.natt som dag. snakker ikke om at han må gjøre like mye som deg for du har jo permisjon. men han må ta del i det. skifte noen bleier hjelpe til med mating og klarer sikkert å lage middag en gang i blant ellet ta med noe junk hjem en gang i blant. hjelpe til med nettene i helgene ol. nei jeg syntes du skal sette ned foten og faktisk lage litt kvalm så han forstår at her er det bare å stille opp. du skal også få lov til å ligge lenge noen ganger. du er ikke mamman hans. og ja men kan gjøre husarbeid de også. og bør gjøre det for å forstå at ting tar tid og derfor ikke skal forlanges men settes pris på . ja jeg syntes synd på deg hvorfor skal han få beholde alle disse godene, og ikke ta noe ansvar for hus og hjem. neste gang du reiser ut sørg for at det er mat til nurket. reis og skru av mobilen kom hjem når du har ordnet det du skal. han lar deg nok ikke reise igjen etter på men hihi.
Møøø Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Du er ikke alene... Kunne også skrevet dette innlegget her... All ære til alenemødre ja!! Har nå ei på snart 3 år og ei på 4 mnd, ikke mye hjelp å få av pappa'n nei.. Er med i et kor, vi øver på mandager, og gubben er like sur hver gang jeg drar, for da må han passe eldstesnuppa... Har foreløpig med meg minste. Gleder meg bare såååå mye til han skal ha pappaperm og være hjemme med de begge 2.. he he, da får han virkelig se hvor mye jobb det egentlig er... Hvis han har dem så er han "barnepike", mens jeg har dem døgnet rundt...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2007 han er intresert så lenge hun smiler og er blid... men det sier seg selv at når han ikke leker med henne og legger henne ned på sofan så gidder hun ikke være blid så lenge.... tørr ikke reise fra dem å skru av mobilen for, fælt å si, men han hevner seg på meg ved å la henne grine til hun hikster og er illrød i ansiktet... han mener på at hun har godt av å grine litt.....lage bråk og si at han er nødt til å hjelpe meg ellers kolapser jeg så får jeg bare til svar at jeg må slutte å være så sur og så er han sur resten av dagen.... han jobber jo ikke, går på attføring.... har lyst til å vri hue av han av og til.... men på en måte er han jo god også.... bare ikke i dag for jeg er sååå trøtt.....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 ååå jeg kjenner meg så godt igjen. Min mann hjelper jo litt til da, men han blir pisse sur hvis jeg spørr han om han kan ta henne et par timer,slik at jeg kan få sove litt. ...La inn et inlegg her nå nettop, hvor jeg tror at jeg har møtt veggen...Har funnet ut i dag at jeg reiser til min mor i noen dager, for å hente meg inn litt, så kan han få lov til å bryne seg på ungene i et par dager. Jeg får også høre at jeg er sur hele tiden, og det er jeg også. Tror han hadde blitt sur han også hvis han hadde sovet 10-11 timer på 3 døgn!!! Helvetes mannfolk altså.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå