Gå til innhold

Flere her inne som er ferdig med, holder på med eller skal til med nattavvending?


m a r r i s

Anbefalte innlegg

Vi er akkurat ferdig med første natten med nattavvending av lillemann. Jeg har lagt på gjesterommet og ant fred og ingen fare imens pappan har prøvd så godt han å trøste en sulten liten gutt :) Kl 6 kom jeg inn og gav han puppen, tenker at det er en grei grense å ha foreløpig så kan vi jo prøve å strekke tiden litt etterhvert. Han er vanligvis klar for ny dag kl 6:30.

Noen andre her inne som har gode (eller dårlige) erfaringer når det gjelder nattavvending? Tar gjerne imot råd og tips... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ferdig. Det gikk over av seg selv her. Jeg ga pupp en gang pr natt fram til ca 6uker -2mnd. Etter det var det bare mme, og gutten sov hele natten uten noen avvenning.

Kanskje det hadde hjulpet dere også å gitt noe mme i flaske på kvelden. De holder seg lengre mette med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slik vi gjorde det også. Kl 6 er liksom grensa her også. (bortsett fra i natt, da ga jeg meg kl 0530, men da har hun skreket siden kl 0310, og pappan er bortreist, så da klarte jeg ikke mere...)

Natt nr 2 la jeg på samme rom, men lot pappan styre løpet, gikk helt greit. Litt vanskelig å høre på, men tenkte hele tiden at det er bare en avvenningsperiode. :)

Vi bruker å "stå opp" med henne før hun kommer i sengen for å få pupp om morgenen, en slags markering på at "nå er det dag, og du får mat" hvis du skjønner. Da skrur vi på nattbordslampa, sier god morgen, og går på badet og skifter bleie og klær, før vi tusler til senga og gir pupp, og dupper en dupp før vi står opp i 9-9.30tiden igjen. :)

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ferdig me det. Det gikk helt av seg selv etter at han begynnte å få grøt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...