Gå til innhold

April: Hva skal dere i dag da damer?

Anbefalte innlegg

Eller hva har dere gjort i dag? for dere som ser dette på kvelden.

Her i huset var vi oppe kl 07 og tittet på tv. Kl 09 skal vi ned i svömmehallen o bade litt för vi spiser en riktig god frokost sammen.

Hadde tenkt å vaske litt her i dag för jeg skal en tur på Ikea å titte litt(alt er jo oppe her i sverige i dag).

Men vi får se hva som skjer i dag.

solen er på vei opp, men kommer til å forsvinne i regn utover dagen:(

+4 grader ute og blåser surt.

Ha en fin fin dag damer o barn

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8076891-april-hva-skal-dere-i-dag-da-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi våkna for en halvtime siden(!!!) Uten å ha blitt vekka på nattestid (!!!), så vi har bare rukket å spise en skive til nå.. Gubben og snuppa skal en tur på søndagsskolen om en time, da skal jeg se litt sport og sy putetrekk til jenterommet ;) Så skal vi på middag og i selskap til svigermor som har bursdag. Etter det skal vi bare sløve her hjemme til natten tar oss ;) Og så må jeg sy fast løse tråder på vognposen jeg sydde i går, så den kan leveres i morgen ;) -Slapp dag, ja... Kanskje jeg stikker innom plantasjen og kjøper en blomsterpotte eller to. Svigermor har ordna reine jungelen her hjemme, så jeg gikk helt tom for potter!! ;)

Ikke det spøtt har jeg gjort i dag. Omtrent. Min dag til å sove lenge, så jeg sov til ni før gubbe med sovehår og snuppe med jubelhumør inntok dobbeltsenga sammen med meg. Sååå koselig :o) Så var det rett i dusjen for opprydning under armer og på bein og litt godlukt. mm..

Bretta så vidt litt tøy som gubben la på plass før det var tid for snuppeleggetid, og etter hun la seg har jeg bare satt meg ned her med DiB. Kjenner en UVI som blomstrer seg opp i dag og det er jo ikke så veldig stilig syns jeg. :o((

Men senere skal gubben lage komler som vi skal kose oss med når jeg kommer fra svigers etter å ha tilpasset noen persienner til nyleiligheten deres. De skal få komler de også, altså :o) Og så blir det vel sløving resten av kvelden. Typisk søndag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...