Gå til innhold

April: Da er jeg uten giftering :(

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Ikke noe falig altså. Jeg har levert inn den for å få satt inn en til diamant i den. Det blir min valentines day gave fra mannen.

Når vi bestillt ringene for 2 1/2 år siden bestilte vi den med en diamant, men så kom jeg på att vi kan jo sette inn en diamant for hvert barn vi får. Så en stor diaman for brylluppet og nå for det förste en for lille Siri.

Så jeg får den tilbake neste lördag den 10. Föles litt rart å gå uten ring, föler meg naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, nå var jeg jammen redd for en fersk skilsmisse i klubben her - det vil vi jo ikke ha noe av! :o)

Så kult med sånne ringer! Jeg har alltid ønsket meg sånn enkel sølvring med diamanter hvor man kan samle steiner etter store opplevelser i livet, men det var jammen lurt å få dem i gifteringen! Hm - må kanskje foreslå for gubben :o)

Og gratulerer med ny ring om en ukes tid :o) Regner med du bærer den med stor stolthet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer yaddaline jeg..! Puh!! Puster lettere ut! Så koslig å få "ny" ring, da! Våre ringer er så tradisjonelle som det går an å få dem.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde også det var skilsmisse på gang...

jeg fikk diamant i ringen min da jeg fikk eline. har henne liksom alltid med meg da:)

synes også det er rart og gå uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...