Gå til innhold

Vi har strukket natta til nærmere 6

smula71

Anbefalte innlegg

De siste dagene har vi jobbet med å strekke nettene. Tidligere har han vært lys våken klokka 5. Nå begynner klokka å nærme seg 6 før han er klar for å stå opp, og det er greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig da. Her har hun begynt å våkne tidligere og tidligere... Den siste tida har hun våknet halv seks... LItt i tidligste laget, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig du er da. Vi har vært så bortskjemt med 'Benjamin. Han har sovet 12-14t hver natt uten å våkne, men nå har han begynt å våkne etter 11t. Vi klarer så smått å holde han våken til halv 7-7 på kvelden. Og nå har han begynt å våkne ca kl 6 når faren står opp. Litt tidlig synes nå jeg,men har jo ingen grunn til å klage. Lurer bare av og til hvorfor han plutselig sover "så lite". Har prøvd å strekke kveldene, men han er helt skutt stakkars. Men etter å ha vært våken 30-45min om morgene, så sover han igjen....

Men vil gjerne ha igjen det som var vanlig før, da våknet han 8-9tiden.....Deilig hehe

Var det noen som sa at jeg var bortskjemt??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når det plutselig skjer en endring så brått, er det ikke noe rart det er uvant da. Hørtes jo ikke så galt ut når han legger seg såpass tidlig, da har dere litt tid for dere selv på kvelden. Jeg synes det på en måte er greit å stå opp såpass tidlig om hverdagene, men i helgene hadde det av "god gammel vane" vært godt å få sove litt til, eller i hvert fall om jeg kunne det en gagn i uka for å hente meg inn. Ingrid har fram til 5 mnd hatt perioder der hun har sovet hele natta, for så å våkne en gang - mange ganger jeg følte at jeg hadde et luksusproblem der ja, når venninner amma flere ganger om natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...