Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Da har jeg testet - og hipp hurra ) Jeg er gravid!!!! Jeg er helt skjelven, gledestårer i øyenkroken og oppspilt. Ikke i nærheten en gang av å få sove igjen. Sist jeg var gravid var jeg skråsikker på at jeg var gravid en god stund før jeg testet. Ingen spesielle graviditetssymptom, men kroppen visste - hadde en helt ny følelse som jeg ikke kunne si noe mer om enn at den var annerledes ) Nå hadde jeg også en veldig god følelse, men var ikke like skråsikker. Men det kan kanskje komme av at følelsen ikke lenger er ny og dermed ikke er så lett å oppdage? Denne gangen derimot har jeg hatt graviditetssymptom som prikking i leggene, mensmage, treg mage og jeg har gått på do ofte, bare for å tisse noen dråper. Er så glad og skjelven…. Velkommen lille, ønskede søskenspire ) Håper du klorer deg godt fast – så sees vi om ca åtte måneder ) Lykke til alle sammen! Håper det snart klaffer for dere – for det har dere virkelig fortjent! Sender dere masse babystøv: ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
meg & mine små Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 God morgen og gretulerer med spiren! Lykke til videre! Grabber med meg babystøv og håper jeg følger etter om en liten stund.
meg & mine små Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 huff da, mente jo gratulere da, hihi
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk og god formiddag til deg ) Har sovet meg en liten lur - er fortsatt veldig oppspilt ) Lykke til til deg! Håper babystøv har ekstra virkning på søndager )
gleder.meg Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Gratulerer!!!!! Suger til meg babystøv. Nå må jeg vel snart ha fyllt opp babystøvlageret mitt sånn at det kan skje noe inne i magen min..
Nela Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Gratulerer så mye!! Suger til meg masse babystøv. Lykke til med spiren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå