Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg testet - og hipp hurra :o) Jeg er gravid!!!!

Jeg er helt skjelven, gledestårer i øyenkroken og oppspilt. Ikke i nærheten en gang av å få sove igjen.

Sist jeg var gravid var jeg skråsikker på at jeg var gravid en god stund før jeg testet. Ingen spesielle graviditetssymptom, men kroppen visste - hadde en helt ny følelse som jeg ikke kunne si noe mer om enn at den var annerledes :o)

Nå hadde jeg også en veldig god følelse, men var ikke like skråsikker. Men det kan kanskje komme av at følelsen ikke lenger er ny og dermed ikke er så lett å oppdage? Denne gangen derimot har jeg hatt graviditetssymptom som prikking i leggene, mensmage, treg mage og jeg har gått på do ofte, bare for å tisse noen dråper.

Er så glad og skjelven….

Velkommen lille, ønskede søskenspire :o) Håper du klorer deg godt fast – så sees vi om ca åtte måneder :o)

Lykke til alle sammen! Håper det snart klaffer for dere – for det har dere virkelig fortjent!

Sender dere masse babystøv:

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen og gretulerer med spiren!

Lykke til videre!

Grabber med meg babystøv og håper jeg følger etter om en liten stund.

Skrevet

huff da, mente jo gratulere da, hihi :)

Skrevet

Tusen takk og god formiddag til deg :o)

Har sovet meg en liten lur - er fortsatt veldig oppspilt :o)

Lykke til til deg!

Håper babystøv har ekstra virkning på søndager :o)

Skrevet

gratulerer, å hyggelig :-)

Skrevet

Gratulerer!!!!! Suger til meg babystøv. Nå må jeg vel snart ha fyllt opp babystøvlageret mitt sånn at det kan skje noe inne i magen min..:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Suger til meg masse babystøv.

Lykke til med spiren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...