Micha.. Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Erfaringer? Var det vanskelig å holde seg til disse ferdige måltidene eller ble men mett av de??
bella-81 Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 heisann! jeg kjøpte en kartong med eurodietten, tenkte det var grei måte å starte slanking på. Synes en del av produktene smakte rart. Det jeg gjorde istedet var å kjøpe eurodietten barene på fedons hjemmeside og brukte de som måltidserstatninger. Jeg synes disse sjokoladene var gode. Holdt på med det en stund, men jeg gikk ikke ned så mye i kg, så da sluttet jeg. Det ble også dyrt i lengden da disse sjokoladene koster rundt 25 kr pr stk.
marghald Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg prøvde eurodietten for 1 år siden, og holdt ikke mer enn to dager... Det smakte rett og slett helt helt forferdelig - maten bare vokste i munnen på meg! Jeg tok med hele esken til legen min og ba han gi en smaksprøve til de som hadde tenkt å prøve dietten. Da slapp de kanskje å kaste pengene ut vinduet slik jeg gjorde... Men den funker jo for noen! Lykke til!
Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Hvordan får man startet på eurodietten? Jeg veier 94kg og er 170 høy.. har gått opp 23kg på 1 og halvt år, og vil gjerne ned igjen i vekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå