Gå til innhold

Hva mener dere om disse guttenavnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden navnedebattens side ikke funker spør jeg her..

Har store problemer med å finne guttenavn som jeg liker godt..

De jeg liker best nå er Niklas og Even. Hva synes dere om de, og hvilket av de navnene synes dere er finest? Og har dere forslag til andre fine guttenavn i "samme gate" som de jeg har skrevet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns desidert Niklas er finest...liker nickolai(y) også

Skrevet

stemmer også for Niklas eller Nikolai

Skrevet

Vår gutt skal hete Even Nikolay =)

Så jeg synes navnene er kjempefine=)

Skrevet

Niklas er kjempefint,her blir det Nicolay hvis vi får gutt:))

Skrevet

Niklas eller Niclas er fint... liker også even...

Skrevet

Niklas er kjempefint!! sto nest øverst på min gutteliste. men her blir det jente:-)

Skrevet

Sambo vil ha Niklas, men jeg tenker av en eller annen grunn på julenissen jeg da.. Muligens vi går for Nicolay, oppkaldt etter oldefaren til sambo

Skrevet

Jeg synes Niklas er kjempe fint! Hadde ikke mannen vært av en annen oppfatning, så ville nok vi gått for det og:)

Skrevet

Hei Prinsesse Chicka å Gromgutten: Jeg har også tenkt på Even Nikolai om det blir Even vi velger. Even er så kort navn, så det er fint med mellomnavn til. Og synes ikke Even Niklas passer så godt som Even Nikolai... :)

HI

Skrevet

niklas falt best i smak her :)

Skrevet

Even er ett av våre valg. Ellers så synes jeg at Audun er fint. Men ingenting er avgjort.

Skrevet

Synes Niklas eller Nikcolas er finere enn Even.

Skrevet

Så avgjort EVEN! :) Har vært mitt favorittnavn i mange, mange år. Niklas er liksom litt "klissete" syns jeg.. Even er både stødig og pent. :)

Skrevet

Jeg liker ikke noe særlig Niklas, da heller Even. Forøvrig synes jeg at begge navnene passer blonde barn. Med min første var jeg sikker på navn hele tiden, men med nummer to måtte vi tenke nytt etter å ha sett gullungen. Med masse svart hår passet det på en måte ikke med Celina, som vi hadde tenkt.

Om du har bestemt deg for en av de navnene, så blir du sikkert overbevist om hvilket etter fødselen Ü

Skrevet

helt klart EVEN!!!! nydelig navn... niklas blir litt for svenskt og klissete som en annen skrev...

Skrevet

Jeg er også fan av navnet Even! Vi har det høyt på listen vår. Eneste aberet er betydningen på engelsk.

-Vi har en Sondre fra før, og det er litt vanskelig å forklare våre internasjonale venner, og nevnet Even blir vel lettere, men ikke så mye mere forsåelig. Ideel sammensetning må da være Odd Even ;-)

Ellers liker vi Magnus, Torstein og kanskje Sigurd.. Niklas er etter min smak ikke helt "sterkt" nok..

Skrevet

I tillegg til Niklas, Even, Even Nikolai tenker jeg også på

Bjørn Even. Hva synes dere om det navnet?

HI

Skrevet

Liker absolutt Even best. Niklas har jeg aldri likt - kanskje fordi det var en lite hyggelig gutt som het det i barndommen. Hva med Eivind forresten?

Skrevet

niklas heter hingsten som er far til hesten min.. tihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...