Gå til innhold

Barnevogner fra Xadventure - erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tittet litt på barnevogner fra Xadventure, og synes disse ser veldig fine og gode ut. Prisen for dem er jo også ganske akseptabel, men er det dårlig kvalitet på disse vognene tro? Er det noen som har erfaringer? Lurer også på vekt på disse vognene.

Her er linken... jeg tenkte mest på den som heter Inmotion.

http://shop.babybest.no/?page=shop/browse&category=barnevogner&PHPSES SID=cad3ec75293c965f3d1aa96176172fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp. Lurer på det selv. De ser ihvertfall fine ut:)

Skrevet

Jeg så lenger nede at flere har svart på spørsmål om vogner fra Babybest, men det er jo nesten ingen som har prøvd dem. Litt rart å si at man heller bør kjøpe de mest kjente merkene, når man ikke vet åssen kvaliteten på denne typen er. Det er selvfølgelig mulig at de er dårligere, særlig pga prisen, men...

Det var forresten ei som var fornøyd med den inmotion-modellen, så jeg. Det er vel den dyreste der, mener jeg å huske.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med inmotion vogna

veldig lett (aluminium i motsetning til quick silver som er noe billigere) - tar liten plass i bilen og lett å svinge med - god service og levert etter 3 dager med posten :)

den er nok billig fordi det er et nytt tysk merke - tror ikke det går på kvaliteten løs

Skrevet

ser det er link til babybest på siden her nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...