LRMG Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er bare i uke 13, men har begynt å få mage, og kan tydelig kjenne livmoren. Men det er jo så ubehagelig! Føler ofte at jeg har forspist meg selv om jeg ikke har det, særlig om kvelden. Orker ikke holde magen inne, og hvis jeg slipper den helt ut føles det som om skinnet skal sprekke. Sitter jeg foroverbøyd/sammensunken blir jeg uggen og utilpass og har jeg bukser som strammer over livmoren blir jeg helt desperat. Det sprenger og presser og æsj ass! Trodde jeg bare skulle gå rundt og strutte og føle meg harmonisk! Hrmpf! Og hvordan i all verden skal dette bli om 5 1/2 måned!? Jeg har blitt lurt og det er ingen vei tilbake!
PrøvLykken Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Sånn følte eg og og då magen begynte å vekse. No har eg slutta å gå i trange klede, og no når den er litt større, er den mindre ubehagelig! Eg er 18+2 no. Lykke til!
Solskinnsjenta Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Som jeg skulle skrevet det selv. Har kapitulert og kjøpt gravid-bukser =) De er fortsatt VELDIG store rundt magen, men mye mer behagelige enn de vanlige buksene. Jeg er nesten like stor som min venninne i uke 17, er selv i uke 13/14, men vi er vel forskjellige =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå