Gå til innhold

Ting du ikke hadde kjøpt om det ikke hadde vært for DIB....


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde tenkt på å kjøpe Baby-safe-feeder om jeg ikke hadde lest om den her inne...

(Men den har foreløpig ikke fungert så bra, siden Karsten er så kresen)

 

Hva hadde dere ikke kjøpt dersom dere ikke hadde vært her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Babysafe feeder

-Soveskinn fra Nøstebarn

-Fisher Price vippestol med vibring

-Melkeoppsamlere

-Flanell- og gasbleier (til bruk som underlag på stellebord, tepper i begynnelsen og som gulpekluter (gasbleiene).

-Kattenett til vogn og seng (aldri vært brukt - går aldri fra vogna uten oppsyn eller lar snuppa sove alene i samme rom som katten så det var 650,- bortkastede kroner:-)

 

Sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farten. Har ikke prøvd feeder'n enda men blir sikkert godtatt. Så bortsett fra kattenettene har innkjøpene vært vellykked:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryp strømpa, og den oljen så du ikke skulle revne under fødtsel! Sikkert noe til, jo jane` barne vognen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiebøtten. Tror ikke jeg hadde kjøpt den uten å lest om den her... Mannen ville først ikke kjøpe den, men jeg sa at "jo, på dib sier alle at den MÅ man ha!" Og gjett om han er glad for at vi har den idag!

 

Har snust litt på babysafe-feederen, men foreløpig har jeg latt være (fordi jeg kjøper alt på glass...) Det er vel på tide å kjøpe en slik, for de glassene blir dyre i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke fulgt med her.....hva er en babysafe-feeder?

Noen som kan forklare? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...