Gå til innhold

April: Gjort mye idag ja!

Anbefalte innlegg

Didrik våkna 6.30 idag, noe som er tidlig her i huset. og heldig som jeg var- min tur til å stå opp. Da så vi litt på TV, så tørka vi litt støv. Didrik dro kluten ut av henda mine og begynte å tørke, så ivirg atte!

Så etterhvert ble gutten trøtt og ble lagt. Jeg vasket da badet. Sola skinte ute så jeg gikk en tur på 1 1/2 time med staver. Puh, ble ganske sliten men akk så deilig. Da jeg kom hjem våkna Didrik etter luren sin.

Etter det var vi på bading i Oslo, med hjertebarnforeningen. Det var gøy syns Didrik. Men han likte ikke at jeg holdt han fast hele tiden - hadde jo ikke noe annet valg ;-)

Da vi kom hjem hadde samboer laget middag, og etter det dro jeg til ei vennine. Der var vi 4 stk samlet, skravla og koste oss.

jeg må si det er sjelden at dagene mine er så tettpakket med så mye forskjellig. har som regel bare en ting på planen jeg, så holder ofte det.

Nå er jeg stuptrøtt og skal finne senga ganske snart.

God natt jenter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8075830-april-gjort-mye-idag-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har sovet godt....

Höres ut som du hadde fullt opp i går ja, men så flink du har värt å törket litt stöv. Jeg skal ta ett ordentlig tak i dag (söndag) jeg.Men vi får se hva jeg orker for först skal vi i svömmehallen kl 09 hele familien.

Ha en fin fin dag alle sammen.

Oj, ja skal si det var en efektiv dag!! ;) Vi rakk ikke mer enn å flytte tørketrommelen ut av gangen (hvor den har stått innpakket i over 3 uker), montere en liten gangbenk, og jeg fikk sydd en vognpose til ei venninde som fikk baby i romjula.. (jeg sydde mens gubben monterte)..

I dag skal vi i bursdag til svigermor, så får nok ikke gjort så mye, men skal se jaktstart i skiskytingen iallefall.. ;) Og sy et par putetrekk til rommet til snuppa..

Håper du sov godt i natt!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...