Gå til innhold

Klær fra HM

♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har ikke HM klærne fra katalogen i butikken?? Jeg synes gravidseksjonen er skikkelig utdatert! Har jo ikke vært skifta ut siden lenge før jul, utstillingsdukkene har på akkurat det samme, og det har ikke vært fornying i hyllene heller! Er det like dårlig på alle HM, eller er det bare den jeg har vært innom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke prioritert ...

Så det er sikkert like dårlig over allt..

Skrevet

Det er skikkelig dårlig utvalg her også..

Men det går vel ann å bestille fra nettet og..?

Skrevet

Grunnen er faktisk,at HM Rowells(katalogen) ikke er det samme som H&M butikkene,tro det el ei:) Jeg spurte en ansatt på en H&M butikk om barneklær da,og da sa hun at katalogen og butikkene fører vidt forskjellige klær..For i katalogen kan man kjøpe litt store str i mamma klær,det finnes ikke her ihvertfall på butikkene..Og det er helt andre klær som føres!Så derfor:)

Skrevet

Jeg vil bare si at HM på Sandvika Storsenter har bra mammaklæravdeling! ;o)

Skrevet

Einig med Lilletrollet. Var innom der då vi kjøpte barnevogn og dei hadde jo faktisk masse fine kle der! :) Betre enn HM på Nybrua (men den er ganske fin den også då)

Skrevet

katalogen heter H&M nå, å er ikke rowells lengre, mer å mer klær fra katalogen er i butikk, mer utvalg i butikk vel å merke. Tror det er forskjellig fra butikk til butikk på utvalget. For i Trondheim(Feks:city lade) er det fint utvalg,å vårvarene er ankomment:)

Skrevet

Jepp, jeg har også handlet mye på Sandvika Storsenter i det siste;) Bra utvalg der ihvertfall!

Skrevet

Det er veldig forskjellig utvalg fra butikk til butikk, alt avhenger av hva butikksjefen bestiller inn. Derfor er det endel butikker som har utrolig kjedelig utvalg.. :)

Skrevet

Det er IKKE butikksjef som bestiller varer i HM. Alt blir distribuert ut fra hovedlagere ut ifra hvilke konsepter den enkelte butikk har!!!!!!!! De største butikkene får de nye varene litt raskere enn de mindre butikkene - derfor kan det bli litt forskjell på utvalget i sesong-overganger.........

Skrevet

høres ut som noen som jobber på hm her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...