06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Det har seg slik at jeg for 9 mnd siden fikk en datter. På 6 ukers kontrollen fant jeg ut at jg ville ha et pervansjon og i samråd med legen min kom vi frem til p-stav.Den ville vare i flere år og jeg slapp det pille bestyret. Men siden vi har vært veldig heldig med vår datter, som har lagt seg kl halv 7 siden hun var 2 mnd. Sovet hele natten på eget rom. Føler vi at vi er klar for 1 baby til.Allerede:) Så nå skal jeg fjerne p-staven ( som egentlig har vært bortkastet) og vi skal prøve å bli gravid. Det jg er redd for at det kan ta lang tid før jeg blir gravid. Noen som har hatt denne erfaringen og evt hvor lang tid gikk det før du ble gravid etter at du fjernet p-staven? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8075538-noen-som-har-hatt-p-stav-og-senere-pr%C3%B8vd-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tasselur Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Vel, jeg kan ikke svare helt på det du spør om, men svarer likevel. Jeg brukte p-stav tidligere, og tok den ut 5 mnd før vi skulle begynne å prøve. Fikk regelmessig mens ca 4 uker etter at den var tatt ut, og fortsatte med jevne sykluser etter det. Ble gravid på 1. forsøk, men da som sagt 5 mnd etter at den var ute. Tror det de sier om p-stav er at den henger kortere igjen i kroppen enn f.eks. p-sprøyte. Dette fordi man fjerner det som faktisk sender ut hormonene. Men det er sikkert individuelt hvor lang tid det tar før tr stabiliserer seg. Forøvrig har jeg en liten tass på 10 mnd, og vi er også klare for å prøve på nr 2 nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8075538-noen-som-har-hatt-p-stav-og-senere-pr%C3%B8vd-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-8075670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå