Gå til innhold

Carina!


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Var det du som hadde brukt sånn Eye Toy? Får ikke stilt inn kameraet ordentlig. Blir liksom litt "stor" på skjermen. Noen tips?

 

Ser forresten mye feitere ut på tv enn jeg hadde trodd.. He, he.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jo, jeg har brukt Eye Toy, men dessverre er det så lenge siden at jeg husker ikke helt hvordan vi satte det opp... Er det noe å vri på på fronten av kameraet, da tro? Er ikke hjemme akkurat nå, så jeg får ikke sett på det i dag. Har forresten lånt bort programmet, derfor får jeg heller ikke sett på det når jeg kommer hjem på mandag...

 

Har blitt lite bruk av Eye Toy etter at Karsten kom, men jeg syntes det var veldig artig tidligere. Burde kanskje tatt det frem igjen så jeg fikk trent meg på en litt morsom måte... :o)

 

Står det ingenting i bruksanvisningen om hva man gjør dersom-atte-hvis-om?

 

Ikke bry deg om hvordan du ser ut på TV, den bare lyver den, vet du! Ikke noe du ser på TV er sant!! ;o)

 

Jeg kan prøve å spørre mannen min når jeg kommer hjem om han husker hvordan vi gjorde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Stua vår blir liksom for "kort" , hvis du skjønner, men det kan da ikke være meninga at man må ha ti meter lang stue for å få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når brukte Eye Toy'en så stod jeg bare 1 1/2 - 2 meter unna TV'en (Akkurat langt nok unna til at jeg ikke slo ned TV'en når jeg ble for ivrig!!) :oD Så det skal da gå ann å stå nærmere, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og tenker på dette her...

Mener å huske at første gangen vi tok Eye Toy'en i bruk så gikk vi inn på innstillinger eller noe sånt noe for å stille oss inn i forhold til skjermen... Men mulig jeg husker feil?! Mannen min kunne ikke huske noe spesielt heller. Eller var det kanskje bare høyden vi stilte inn?

 

Jeg stod i alle fall 1 1/2 til 2 meter fra skjermen og da dekket jeg nok nesten halvparten av skjermen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...