Gå til innhold

frustrert


solstråle med maibarn

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg er i uke fem, og ringte lege for å få time så fort jeg fant ut at jeg var gravid.

 

Jeg ville gjerne få en time så fort så mulig for å få en bekreftelse på at jeg faktisk er gravid og alt er bra med barnet. Fikk da beskjed om at det ikke var noen vits i komme før i uke 8 eller 9. syns det er ganske lenge vente og blir ganske frustrert.. er det flere som har fått samme beskjed?

 

jeg har også hatt vondt i lysken i dag. Noen som vet om det er "normalt" ?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig at legekontorene vil vente til man er litt lengre paa vei, det er slettens ikke uvanlig aa vente til uke 10-12 heller (selv var jeg foerste gang i uke 10). Men jeg tror at det gaar ann aa stikke innom legen og faa tatt en urinproeve eller blodproeve som bekrefter at du er gravid. Vet ikke om man trenger time til dette eller hva man gjoer. Husker at jeg ogsaa var frustrert - man vil jo saa gjerne at noen andre forteller en at man var gravid.. Syntes det var saa uvirkelig at jeg holdt det ganske hemmelig til jeg hadde vaert paa min andre kontroll (uke 14 ca).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og stole på graviditets testene... har tatt noen stykker og alle blir positive : ). Veldig rart hvis alle skulle vise feil....

må bare tenke positiv . alt er sikkert helt fint : )....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kom til å tenke på at det er faktisk bare å stikke innom legekontoret å si at du vil ta en blodprøve for å måle hormonene i kroppen din med 5 dagers mellomrom. Det gjorde jeg denne uka. Mandag tok jeg blodprøve, og Fredag. Da ringte jeg dem i resepsjonen og spurte på ettermiddagen hvordan resultatet var. Da SKAL det være en viss økning fra man til fre (du bør ha 5-7 dager mellom prøvene) og er det ingen senkning så er du 10000000 % sikkert gravid ellllllllller voooooldsomt innbildt svanger...he he .......... Jeg snakket ikke med lege om dette. var som sagt bare innom i resepsjonen på det lokale legesenteret og sa hva jeg ville.......koster 47 kroner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...