Gå til innhold

Hvis det blir arrangert dib- landstreff


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

i f.eks Trondheim, ville du komme da? Hvis man ordner slik at det ikke blir så dyrt? Hvis det er interesse, så kan begynne å organisere litt etterhvert:) Er veldig glad i å organisere sjø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tror jeg faktisk jeg ville, hvis det passet! Har slekt rundt omkring i hele Trøndelag, så da kunne jeg slått to fluer i ett smekk! Jeg er forresten også veldig glad i å organisere, så bare si fra hvis det trengs hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten vi må satse på april jeg. Noen som nevnte noe med jobb *grøss* tidlig i mai....Og bryllup da:)

Men vi får snakkes senere om det for nå er det natta her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjempelyst!! :o)

 

Og leste det forslaget om tog... Det hadde vært gøy vet du, om vi reiste avgårde en hel haug herfra, så kunne folk komme på toget etter hvert... Ville blitt en diger gjeng til slutt som endte opp på toget! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ville kjemegjærne hatt lyst til å vært med på treff jeg men trondheim blir alt for langt for meg bor i rogaland jeg karmøy og det er ca ja mange mil til trondhjem dessverre phu phu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa så klart :) Vi bor jo her, så vi er med. Om du trenger hjelp så er det bare å roooope på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne kommet (har bodd 8 år i Trondheim, ELSKER byen og har mange venner der fortsatt!!), men ettersom jeg begynner å jobbe igjen 10 april blir det dessverre vanskelig.... Synd! ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo prøve å ta det i begynnelsen av April? Da har kanskje ikke så mange startet på jobb igjen? Jeg kommer uannsett når det er, må få med meg dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en helg ja!! Da snakker vi! :) Tenkte automatisk at det ville bli på en ukedag....hahaha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt med på treff i Bergen, men ikke i Trondheim....alt for langt å reise!!!

 

ingunn24 som lurer på å skifte tilbake til det jeg heitte...for er så vanskelig å forklare at jeg skiftet nick.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært veldig kjekt, men tror kanskje det vil ta for mye av årets reisebudsjett. Det går vel ikke direktefly fra Stavanger til Trondheim. Tog tror jeg blir litt langdrygt, tar 8 timer til Oslo og så tar det vel sin tid derfra også. Jeg har ikke avskrevet det helt, så jeg følger med på utviklingen. Påska er jo første uka i april, så noe før den 10. skal vanskelig la seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo så moro ut, men jeg må sjekke litt nærmere hva det ev vil koste.. Vi kommer til å gå på lavbudsjett noen år fremover, for jeg vil være hjemme med småtten mest mulig og kommer til å gå ned til 40% stilling.

 

Hva med å ta treffet i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor jo selv i Oslo, så derfor synes jeg kanskje det er litt "urettferdig" om jeg reklamerer for Oslo... Men jeg ville jo på en måte tro at det er enklest å møtes i Oslo, alle tog, busser og fly går jo hit uansett hvor man bor i landet! Men for oss i Oslo er det jo også veldig enkelt å komme oss til alle steder i landet...

 

Jeg blir med uansett om det blir i Trondheim eller Oslo, jeg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trondheim er ganske langt vekke jah... bur i hordaland på stord... er eit godt stykke... men hadde vore knall kjekt då men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansynligheten for at jeg blir med øker dersom treffet legges til Oslo. Jeg har familie på østlandet, og kan derfor kombinere det med et besøk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...