Gjest Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 heisann. bare lurte på om noen av dere er nye her inne i 2 trimester???med ny snakker jeg om maks 3 uker inn i 2 trimester.. er spent på hvordan andre enn oss har det på denne tiden
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er jo like ny som deg da... hehe Noe spes du lurer på da?
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 ja hvordan føles det ? kjent noen bevegelser ennå?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Hehe, ikke andre bevegelser, men forstoppelse;) Og en muffins mage som ikke er noe å snakke om...
Nettnett Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Jeg har termin 16 August og venter spent på liv.. Tror jeg venter litt for mye for synes jeg har kjent bobling en gang idag.. men det er nok for tidlig å kjenne liv enda antar jeg så er nok bare luft:( Har stor mage fått også!!! Ellers er det så som så med formen, kaster opp masse og er sliten, men er jo vært det tross alt:-D
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 kan andre se magen din godt eller er det bare du som ser det?
Nettnett Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Hehe, ALLE kan se magen min godt. Fikk tvillinger sist slik at det har blitt fleipet mye om det kunne være det igjen.. Men på UL på mandag fikk jeg bekreftet at det "bare" var en denne gangen:-D
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Hihihi Så da er det ikke bare jeg som har lagt på meg! Følte meg nesten som den "eneste" som har "muffins-mage" allerede nå!! Vil jo ha stram fin og stor mage da:(
Nettnett Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 hehe, utrolig nok har jeg ikke lagt på meg men magan står som en ballong og det er ingen som tror at jeg er 3 mnd, men heller 6.. og litt kjipt å høre "det der kan da ikke være normalt" hele tiden... Så selv om det er en skikkelig gravid mage er ikke det like gøy bestandig.. Men litt da;)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er også ny her inne..har termin 14. august =)
Mamman til Georg :) Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er ny her Har termin 19. august Er i kjempegod form egentllig. Buksene begynner å bli trange og er veldig trøtt og sliten bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå