Gjest Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Faren min ringte i dag og spurte meg hvordan formen var og sånn. Han skulle være en uke på fjellet og håpet at jeg ikke ville føde mens han var der...som om han akkuratt hadde kommet på når jeg har termin...rare, rare faren min, hvis han virkelig bryr seg om å være i nærheten når jeg føder så burde han jo ikke reise bort den uka jeg har termin da. Kommer nok til å føde snart, men gadd ikke fortelle ham det. *fornærmet*
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Han prøvde nok bare å være omsorgsfull på sin måte. Motivasjonen hans for å reise bort vet du jo ikke, kan hende han rett og slett trenger tid for seg selv. Selv har jeg termin 31. mars, og regner med at begge familiene våre reiser på hyttene sine siden det er påske. De kommer hjem en tur om babyen blir født så Også får sønnen vår på 7 hatt påskeferie med et av besteforeldreparene så slipper vi ha dårlig samvittighet ovenfor han:)
wirre;o) Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 tror nok disse fedrene våre har mange rare tanker nå om dagen, min far ringte og lurte på om det var greit at han og mamma reiste på hytta ( som ligger 45 min unna) i helgen.... 45 minutter til eller fra liksom?? ja, tilfelle det skulle komme til å være noe. "vet jo aldri, jenta mi" rare pappan min også
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 He he, var mest fornærmet over at han virkelig trodde jeg eller nurket i magen min var interessert i å knipe igjen nesten en uke...og som jeg trodde kom barnet i magen min ut dagen etter, så det så Skjønner jo at han ikke mente det sånn....men satt og hadde det vondt, det fristet bare ikke å holde på sånn en hel uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå