Gå til innhold

Mathias*22.06.06*!!!! Se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste her at du har vært hos refleksolog med abyen din... Sliter med ei lita jente som gulper masse, gjerne også timer etter at hun har fått mat. Prøvd å lete litt på nettet, men har ikke funnet noe spes. Hva gjorde de med babyen din der? Oghvis det er den refleks greia som ikke er i orden, som jeg forstod var det visst ikke det som var problemet deres, kan de isåfall rette på det? Begynner å bli så lei av den gulpingen. Håper du kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Refleksologi er en videreutvikling av soneterapi og han kan få orden på det meste. Jeg hadde ikke troen på slik behandling før jeg prøvde det på Mathias etter maaange anbefalinger. Og nå er jeg helt "frelst". Refleksologer kan hjelpe deg om det er reflux barnet ditt sliter med:) Ta gjerne kontakt med Ronny Eilertsen i Larvik som vi har gått til, tlf. 33 18 03 44. Ettersom jeg skjønte skulle han på ferie nå og var tilbake 12. februar, men prøv å ring uansett:)

Bare å spørre om det er noe mer du lurer på:)

Håper det ordner seg for dere etterhvert:)

Skrevet

Tusen takk for svar. Vi bor i Lillestrøm, så Larvik blir litt langt. Men jeg skal prøve å sjekke ut mer.

Skrevet

så fint navn nu har på gutten din!!! hihihihihi

Skrevet

Kan jo hende han kan hjelpe dere med å få kontakt med en refleksolog nærmere dere? Hvis ikke du fant noe ved å søke på nett mener jeg:)

Lykke til:)

Skrevet

trine og mathias....JA ikke sant:) Verdens søteste lille guttetass navn:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...