Gå til innhold

Simo 620 kombi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjøpte vogn idag, ei Simo 620 kombivogn fra 2006-kolleksjonen. Har sett på vogna siden eg fant ut eg blei gravid, og er veldig fornøyd sjøl om den ikkje skal tas i bruk før til sommeren, hehe :)

Andre som har denne vognen kanskje? Noe å utsette på den/skryte over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva slags Simo kombi jeg har, men det er den med det clickunderstellet med vendbart styre. Uansett; Det som er positivt med den er at den er veldig lun, og har god plass i bagen. Veldig gode fjæringer og god å trille. Veldig lett å slå sammen. Vendbart styre er jo en fin ting også, om du har det på din. Det jeg synes er minus med den er at den er tung å løfte inn og ut av bilen, den tar også stor plass sammenslått. Siden den er så tung, blir det ganske så stress i oppoverbakker når barnet begynner å veie en del. Jeg har brukt vogna i nesten ett år nå, men kjøpte nettopp en TFK som er lettere å trille. Simoen blir kun brukt til sovevogn nå, men til baby er Simoen kjempegod, og jeg kommer til å ha Simo til nestemann også:)

Skrevet

Det er ei svart vogn, de hadde den også i marineblått. Inni er vogna enten rosa eller blå, trekket på baggen kan skiftes ut, det er avtagbart.

Har ikkje vendbart styre på vogna, kunne selvfølgelig fått det, men etter at han på butikken viste kor enkelt det var å bare snu baggen full fart, så fant vi ut at det var ingen vits. Tok jo bare ett halvt min å snu den :)

Forelska meg helt i vogna når eg såg den, og bare måtte ha den... :) Syns den virka veldig lett og god å trille, og synses faktisk ikkje den såg knotete og stor ut når den blei brukt som sportsvogn, som eg har sett enkelte har skrevet på tidligere debatter.

Vogna var stor når du la den sammen ja, i alle fall om en ikkje tok ut baggen. Så det var jo ikkje så positivt...

Skrevet

Gratulerer med ny flott vogn! Sikler selv på sort Simo duo.

Skrevet

Takk for det! :)

Var tidlig ute då, har ikkje termin før 11 juli, hehe. Men siden det e en 2006 modell og han skulle selge den ut, så måtte eg slå til.

Kom ned og sku snakke med han og finne ut farge innvendig, tilbehør, osv. Så når vi var ferdige og klare til å betale, han skulle bare hente vogna på lageret først, så finner han ut at han ikkje har fleire vogner igjen, siste vogna står ho andre i butikken og selger....!!

Så vi fikk beskjed om å komme tilbake om en times tid, så skulle han ta nokken tlf og styre på og se om han ikkje klarte å få tak i den vogna til meg likevel. Og når vi kom opp igjen etter det var gått ei stund, så sto vogna klar i butikken til oss, for ho andre som egentlig sku ha den hadde ombestemt seg. Typen sa han omtrent aldri hadde sett meg smile så bredt før, hehe :) Lette og glad då ja!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...