Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jeg lurte på å spørre JM om å strippe meg når jeg nærmer meg termin, men er ikke helt sikker på om det frister helt... Hvor lenge holder hun på å tøye inni der? Og gjør hun det hardt? Bør det event. repeteres ganske ofte? Hjelper det, eller er det bare unødvendig pinsel?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Ha ha måtte bare le av den overskriften! Men tilbake til spørsmålet- ikke særlig lenge, et par minutter kanskje? Har vært gjennom det med flere leger, og varierer veldig hvor vondt det er. ALt fra veldig vondt til nesten ikke ubehagelig en gang. Men på meg hadde det ingen effekt... Så ville ikke bedt om det jeg, ihvertfall.
Gullemor Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Hmmm... Lo også litt av den overskriften. Til siste plagget er av, kanskje? Eller evt. til musikken stopper? Hehe! Syns jeg ser det! Som Madicken sier; et par minutter, tenker jeg. Da jeg ble strippet, var det nok bare et par minutter; det vil si: Effektivt, da. Jeg sa vel "stopp!" ca hundre ganger mens hun holdt på! ) Det hadde ingen effekt på meg, heller...
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Må man ha åpning for at hun gjør det? Hvor nærme termin må man være for at hun skal gjøre det?
*ks 75* Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Uviten. Hva er og bli strippet og hvorfor?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 å tøye i livmorhalsen og ødelegge noen nerver eller noe sånt sa min jordmor...uff jeg tror ikke jeg ville bedt om det noen gang...asjjjj... =) Gikk over 10 dager med førstemann men å bli strippet ALDRI...!!!Grrrr Vennina mi ble strippet for 10 dager siden og hun sa at det var JÆVLIG vondt, hun måtte holde seg gost i benken og skreik som bare det...uff høres skummelt ut...NEI TAKK!!
*ks 75* Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Ikke noe eg skal spørre etter skjønner eg:)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 stripping er at de tøyer livmorhalsen i håp om å få igang modning/fødsel:)
godiva med 3 gull Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Da vil jeg si, ikke vondt i det hele tatt. så tydelig forskjellige erfaringer, og el smerteterskler. Det skal ut et barn der, så stripping er IKKE vondt. Det hjalp for å få igang modningen på meg sist. Min venninne gikk i fødsel samme dagen hun ble strippet. Sikkert veldig individuelt som alt annet.
@nita+Sebastian Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Forrige gang ble jeg strippet 8 dager etter termin. Var da moden og hadde 1 cm åpning. Gjorde ikke vondt syntes jeg, og fødselen startet etter et par timer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå