Gå til innhold

SFmål uke 15. Hva var deres??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med gutten min på snart 3 år,så hadde jeg det samme som deg:) Men nå aner jeg ikke,JM har enda ikke målt:(

Skrevet

nja..jeg hadde 21 i uke 17...så du har jo litt stor mage da..=)

Skrevet

hæ?SF mål i uke 15 som er 15 cm,er like under midt på treet da,så det er ikke stor mage:) JM min,sa jeg hadde liten mage med 1 mann,vistes lite fram til jeg var i 6 mnd!Lå like under streken hele veien..

Skrevet

Vet ikke nå, men med lillegutt var jeg 20 cm i uke 17

Skrevet

Jeg hadde 12 i beg av uke 14

Skrevet

Jeg er 20 nå i uke 19 =)

Skrevet

Så vittig, Maria:o) Akkurat det samme her - var på kontroll på onsdag - og lå over det grønne skraverte feltet...huff, hvor skal dette ende:o( Ble jo kjempestor i magen forrige gang, og da lå jeg bare såvidt over den røde streken...håper det stagger litt etterhvert da...ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei jo;o)

Skrevet

jeg var 13 i uke 16 :)

er iuke 20 nå, anerikke hvor mye den er, ska på kontroll i morra :):)

Skrevet

SF-mål er det målet som jordmor tar fra skambenet og til toppen av livmora. Da ser ho om livmora vokser sånn som den skal;) Så krysser ho av på et skjema hvor normalen er en rød strek.

Skrevet

RutIetutt*stormagapus*28.07.07:

Hehe;) Så kult!! jeg har blitt satt frem to dager nå, så bytter uke på tirsdag, ikke torsdag som tidligere.. !

Jeg har jo også stor mage..hehe;) Vi følger hverandre godt her syns jeg;) Kjempemorro!!!

Skrevet

tusen takk for svar...

er så mange forkortelser osv, som jeg ikke skjønner stort av.. sikkert fordi det er første gang for meg....

Skrevet

Har du vært på ul siden du har flyttet termindato da? Fått innkalling til den ordinære ul`en forresten? Jeg tror kanskje jeg kommer til å bli flyttet frem noen dager på ul - da jeg var på de tidlige ul`ene i uke 6,9 og 12 målte legen fosteret til å være ca en uke større hver gang, men ville ikke endre termindatoen pga vanskelig å måle skikkelig så tidlig med utvendig ul....

Gøy å være litt tidligere enn en først har trodd - selv om det bare er et par dager...jeg fikk termin over en uke tidligere da jeg var på den ordinære ul`en da jeg var gravid sist - det var stas det:o) Men babyen kommer når den kommer den uansett;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...