endaeintrønder Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Med gutten min på snart 3 år,så hadde jeg det samme som deg:) Men nå aner jeg ikke,JM har enda ikke målt:(
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 nja..jeg hadde 21 i uke 17...så du har jo litt stor mage da..=)
endaeintrønder Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 hæ?SF mål i uke 15 som er 15 cm,er like under midt på treet da,så det er ikke stor mage:) JM min,sa jeg hadde liten mage med 1 mann,vistes lite fram til jeg var i 6 mnd!Lå like under streken hele veien..
*Mustang Sally* Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Vet ikke nå, men med lillegutt var jeg 20 cm i uke 17
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Jeg ligger litt over streken på skjemaet ser jeg!
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg hadde 12 i beg av uke 14
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 min vokser akkurat på den røde streken. :=)
*RutIetutt* Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Så vittig, Maria:o) Akkurat det samme her - var på kontroll på onsdag - og lå over det grønne skraverte feltet...huff, hvor skal dette ende:o( Ble jo kjempestor i magen forrige gang, og da lå jeg bare såvidt over den røde streken...håper det stagger litt etterhvert da...ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei jo;o)
frk_wess&Knotten Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 jeg var 13 i uke 16 er iuke 20 nå, anerikke hvor mye den er, ska på kontroll i morra :)
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #14 Skrevet 4. februar 2007 SF-mål er det målet som jordmor tar fra skambenet og til toppen av livmora. Da ser ho om livmora vokser sånn som den skal;) Så krysser ho av på et skjema hvor normalen er en rød strek.
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #15 Skrevet 4. februar 2007 RutIetutt*stormagapus*28.07.07: Hehe;) Så kult!! jeg har blitt satt frem to dager nå, så bytter uke på tirsdag, ikke torsdag som tidligere.. ! Jeg har jo også stor mage..hehe;) Vi følger hverandre godt her syns jeg;) Kjempemorro!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #16 Skrevet 4. februar 2007 tusen takk for svar... er så mange forkortelser osv, som jeg ikke skjønner stort av.. sikkert fordi det er første gang for meg....
*RutIetutt* Skrevet 4. februar 2007 #18 Skrevet 4. februar 2007 Har du vært på ul siden du har flyttet termindato da? Fått innkalling til den ordinære ul`en forresten? Jeg tror kanskje jeg kommer til å bli flyttet frem noen dager på ul - da jeg var på de tidlige ul`ene i uke 6,9 og 12 målte legen fosteret til å være ca en uke større hver gang, men ville ikke endre termindatoen pga vanskelig å måle skikkelig så tidlig med utvendig ul.... Gøy å være litt tidligere enn en først har trodd - selv om det bare er et par dager...jeg fikk termin over en uke tidligere da jeg var på den ordinære ul`en da jeg var gravid sist - det var stas det:o) Men babyen kommer når den kommer den uansett;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå