Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 i morges og i kveld hadde hun sovnet på siden, ikveld lå hun nesten på magen til slutt. bør jeg snu henne tilbake på ryggen? tenker på om hun får puste hvis hun blir liggende m hodet nedi puta e.l
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Snu henne!!HS sa vent 20 min(men følg med barnet)etter at barnet er sovnet,for da sover de godt og snu de!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 jeg snur henne når jeg merker at hun ligger på magen. men hs sa at når de snur seg selv er det greit. Kan liksom ikke springe på rommet hele tiden heller om natta for å sjekke om hun ligger på magen. Da får vi ikke gjort annet,
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 http://www.babydan.com/page32.aspx?recordid32=56
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 takk for alle svar! Mari81... har faktisk fått en babysafe, og brukt den et par ganger. men vi har ikke noe å feste den med. gjør den nytten allikevel, el må vi få tak i noe for å kjøre gjennom de ringene på babysafen? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå