Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg er din hemmelige hemmelige venn:-) Nysgjerrig nå? he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Ja, nå ble jeg veødig nysgjerrig:-) Gi meg noen hint da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #3 Del Skrevet 4. februar 2007 Hint? hmmmm. Har mer enn et barn:-) Foreløpig det eneste hintet:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #4 Del Skrevet 4. februar 2007 Hmmmm....Alder på deg eller barnet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Barnet er 6 mnd hihi! Men har et barn til..... Hm. Glad i å dibbe.... Nå sier jeg ikke mer enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 Hm....er det ingunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #7 Del Skrevet 5. februar 2007 Niks:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #8 Del Skrevet 5. februar 2007 Hm...hvilket kjønn er barna dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #9 Del Skrevet 6. februar 2007 En av hver:-) Overraskelse kommer i posten en av de nærmeste dagene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #10 Del Skrevet 6. februar 2007 Hm...nå lurer jeg fælt...Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #11 Del Skrevet 6. februar 2007 under 30:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #12 Del Skrevet 6. februar 2007 Kan det være sanna&simen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 7. februar 2007 #13 Del Skrevet 7. februar 2007 Det kan jo kanskje være det? Eller kanskje ikke? Pakken kommer i posten i nærmeste framtid altså, er kjøpt inn, men venter på litt mildere vær å gå ut i:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 7. februar 2007 #14 Del Skrevet 7. februar 2007 Jepp! Der gikk jeg i anonymknapp- fella selv!! SURPRISE:) Ja ja, overraskelse snart på vei ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #15 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe...bra det ikke bare er meg da! Morro at det var deg da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #16 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja bra du syns det da;) Var sikker på at jeg trykka på knappen og, men tydeligvis ikke... jaja... Artig læll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå