Gå til innhold

MODNE DAMER I DRAMMEN OG OMEGN?

Myrnia 4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Er det noen modne damer i Drammen og/eller omegn?

Jeg var på veldig koselig BIM-treff i Drammen - og selvsagt var jeg desidert eldst med flest barn og nå bare lurer jeg på om det er noen flere godt "modne" damer i Drammen og eller omegn? Noen enda mer likesinnede liksom??!?

Selv er jeg 36 og har tre barn :0)

Fortsetter under...

Hei!

Du er ikke alene :-)

Er 35 og fra Drammen og venter nummer fire, er i uke 6 så det er en stund til, men vi håper det går bra.

Er litt i "sjokk" over at jeg faller inn under kategorien "moden", men, men...:-))

Det blir spennende å se hvordan formen bli. Merker lite enda og håper jo det fortsetter sånn, selv om jeg vet at det nok er for godt til å være sant.

• 2 uker senere...

Annonse

Oi - det må jeg si er sprekt:0)

Velkommen i modne damer klubben!!

Jeg synes liksom fire er mange å holde styr på og føler meg veldig flink - men nr.6 undervegs - det er jo bare å ta av seg hatten for :0)))

Hvor gamle er de andre barna dine?

De andre er 15 (gutt), 13(gutt), snart 9 (gutt gebursdag i mars), snart 7 (jente gebursdag i mars) og 31/2 (jente) så du ser jeg har litt mellomrom. Har dessuten en mann som stiller opp så jeg er på ingen måte noen "superwoman". Jeg syntes det var vel så hektisk da jeg bare hadde de to eldste med kun 1 år og 9 mnd. imellom, men "merker" godt at vi er mange når vi skal på ferie (mye bagasje), eller når vi skal gjøre lekser (må ha oppmerksomheten mange steder på en gang). Hvor gamle er dine barn?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...