Gå til innhold

Endelig!! Nå tror jeg TR kommer :):)

Anbefalte innlegg

Har hatt mens murringer i hele dag, og blør litt mer enn vanlig (blødd siden jeg hadde utskrapning etter ma)

Så nå håper jeg endelig mensen kommer så vi snart kan gå inn i vår første pp siden ma.. :) Er vel da forsåvidt inn i 15 pp sammenlagt..

Så nå er det snart bare å kjøre på.. blir deilig å slippe den småblødningen jeg har hatt de siste ukene og !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8074055-endelig-n%C3%A5-tror-jeg-tr-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke hatt noen blødning etter ma...bare bittelitt rett etter utskrapninga...og så litt brunaktig utflod...når hadde du ma? jeg hadde det for tre uker siden...venter og venter og venter på TR og håper den komemr snart så vi også kan prøve igjen:)

Jeg hadde utskrapning for 4 uker siden..

Harf små blødd helt til nå jeg da.. så jeg håper VIRKELIG den kommer.,. er utrolig lei av å små blø i så mange uker..

Du er heldig som ikke har blødd noe da!

ja jeg er vel igrunnen det:)

men nå vil jeg at noe skal skje:P hehe vil ha tanta mi tilbake:P

synes nesten det var merkelig at jeg ikke blødde men blødde jo litt dagane før utskrapinga, vet ikke om det har noe å si men...

ble spådd at TR skulle komme snart, og at hun trodde det skjedde noe i feb/mars så det håper jeg virkelig på...hun sa også at det kom til å gå bra denne gangen...

så jeg er veldig spent på om d stemmer...så vi får bare vente å se...

håper på at det er tanta di som er kommet...så satser vi på at hun ikke viser seg igjen på mange mnd:)

lykke til miriam_

vi trenger det:=)

en god klem fra meg:=)

jeg også føler at den ikke er langt unna...men om det er ønsketenkning eller ikke det vet jeg ikke...

har vertfall hatt søtsuget, kvisene og humøret som det bruker å vere før TR kommer...men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet...så får vi se...si fra når du har fått TR da:) hihi..

snakkes...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...