fått en flott gutt!! Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Bare fin hud (uten strekkmerker) flotte struttende pupper osv.. mens jeg sitter her som en hval! Vil ha kroppen min tilbake!
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 tja si det.. godt spørsmål,.. la oss banke dem...
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Det går seg til igjen, om en stund ;-) Husk det e verd det!
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 måtte bare bytte kanal jeg.. og finne non fler kalorier å dytte i munnen... slik løser man det problemet i dag..
.Julie87ogKevinGullet. Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 utrolig hva lys og sminke kan gjøre;P
Love my kidz Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Vet du.. Jeg har fått Dorthe og God kveld norge laaaaangt oppi halsen!! Hver eneste uke er det flust med pene, sexy og vellykkede personer. De er så kroppsfikserte og bare MÅ ha med noe med sex HVER GANG. Det irriterer meg noe så voldsomt, og det har ikke noe med at jeg er gravid å gjøre. Er så teit hele programmet, med Dorthe på "tronen"... Puh.. så fikk jeg DET ut også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå