Gå til innhold

Hva er din mest irriterende svangerskapsplage?


Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

for min del er det det at jeg må opp og tisse mange ganger om natten. Jeg bruker så lang tid på å sovne igjen og har knapt sovnet før jeg må tisse.... - igjen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slapphet og kvalme. Jeg greier ikke å tenke klart og orker ikke å gjøre noe som helst.... Før jeg ble kvalm, tenkte jeg: de som klager på at de er slappe og ikke orker å gå på jobb må se å ta seg sammen , men nå har jeg det slik selv og må fint ta tilbake de stygge tankene mine. Jeg var nok litt bråkjekk. Nå orker jeg knapt å lage mat til sønnen min...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten var det kvalmen, definitivt! Nå er det tissing i tide og utide. Helst i utide, altså på natta.. Men bare en bagatell i forhold til det å føle seg fyllesjuk hele døgnet, altså. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen... noen dager har jeg ikke lyst paa NOEN TING!! Bare litt frukt. Andre dager faar jeg plutselig lyst paa noe spesielt, og bare det, altsaa vil ikke ha noe annet.. Saa jeg kjöper/lager det, ogsaa kaster jeg opp etter fem minutter og spiser aldri den retten igjen..

 

Har snart gaatt tom for ting jeg klarer aa spise, bare frukt igjen. Heldigvis bor jeg i Spania der vi har meloner og jordbaer osv aaret rundt, saa det blir ikke saa kjedelig da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det værste er at jeg ikke klarer å bæsje ordentlig....... lekkert?! Tar laktulose hver dag, men akk.. kun noen klinkekuler hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritt lei av å være kvamen heile døgnet og ikke få sove på nettene.. hadde jeg ikke hatt en fra før hadde jeg vært lenket til sofaen.. kjeeeedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen!!! er dritlei av å gå rundt å være kvalm hele tiden.. nå kom kvalmen ganske seint hos meg, så hadde noen fine uker i begynnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvalmen som kommer i tide og utide...

hormonsvigninger og griner for ingenting

bekkenløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretthet og hormoner... Og så har jeg direkte vondt i brystene. Kjennes ut som de skal revne når jeg snur meg om natta... Gladjeg slipper kvalmen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsningen uten tvil:\ Og hormonene...har jo ikke styring på følelsene lenger hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppkast og trøtthet... kan ikke velge mellom de to... like grusome begge to!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...