Mamma`N Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 sorry men jeg må bare spørre om hvor mye dere har gått opp i denne perioden... jeg har gått opp 10 kg nå...egentlig har det ingen verdens ting og si for meg hvor mye jeg går opp ol. så lenge jeg er måteholden med mat og lignende...MEN folk sier hele tiden til meg..oi oi oi du er stoor altså.hehe stolt av magen seff,men dette med kg lurer jeg litt på for det om...noen svar kanskje
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 jeg er 27+5 og har lagt på meg to kg.Men jeg spyr en del enda..og er sikkert derfor.Men vekten og hvor mye man går opp er sikkert veldig forskjellig fra person til person.
Seriøst Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er 23+1 og har gått opp 7 kg... De har kommet i rekordfart de siste ukene. :-(
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 jeg er 27+4 og har gått opp 2 kg. Spiser snop og drikker masse brus hele tiden, men kiloene kommer nok. Gikk opp ca 10 kg sist gang...
Fallerifallera Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 27+6 i dag og gått opp ca 4 kilo! Men blir mye mer, for nå går det veldig fort oppover merker jeg. Har vært mye dårlig i svangerskapet, så det må nok ta mye av "skylden" for at det ikke har blitt mer fram til nå...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Målte ikke noen ordentlig vekt før på siste kontroll, så det er litt vanskelig å si, men jeg tror jeg har gått opp ca 10 kg Er 26+5
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er bare 22+4, men har gått opp 4 kg til nå.. Regner vel med at det blir litt mer..
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Er 27+5 i dag (så nå hopper jeg snart videre - jippi ) Gikk ned 3 kilo i starten og nå har jeg akkurat lagt de på meg igjen - så utifra opprinnelig vekt har jeg gått opp 0kg - det hadde jeg IKKE regna med!!! Er spent på hvordan de siste mnd blir - for nå legger nurket raskt på seg
Nuss Nuss Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Jeg går inn i uke 27 i morgen og veier nå ca 69 kg. Har da lagt på meg 12 kg. Folk sier også at jeg er stor, spes når jeg kommer i visse typer mamma tøy da bemerker de det veldig. Går jeg i en stor genser hører jeg ingenting så det kommer også mye ann på hva jeg har på meg. Selv føler jeg meg større enn med førstemann men både svigermor og mann sier at jeg ikke er det. Nå er jeg 92 cm i mage omkrets. Tot med førstemann var jeg akkuratt 100cm på det størtse og veide 72kg. Gikk da opp 17kg totalt. Det er nok ikke unormalt nei! Spis bare vanlig, for kiloene skal jo av igjen og altfor mange barn har for høy fødselsvekt.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 er 27+5... gått opp 5 kilo til nå.. men er ikke sååå tynn fra før av heller da....
Xenaen Skrevet 4. februar 2007 #12 Skrevet 4. februar 2007 http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/W/Weight-Gain Jeg synes denne er litt fin, den tar hensyn til BMI og slikt! Men seff, vektøkning er individuelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå