Gå til innhold

Når skal dere fortelle nyheten?


Hilsen Aud

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig et ønske om å se hvor lenge jeg kan holde på hemmeligheten. Elsker hemmeligheter, og denne kan bli ren sport å skjule.

 

Men så er jeg så sprekkferdig allerede, er 9+0 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi, vi har fortalt d til mine foreldre, og en venninne:)

Mannen e mye mer utholden enn meg og vill holde d hemmelig litt lengre!

E i uke 8+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til foreldrene våre i går etter å ha vært på ul og fått bekreftet at alt var i den skjønneste orden. (var da 9+0) Det var utrolig deilig å dele hemmeligheten! Og de ble da også helt over seg av glede =) Har også fortalt det til et par av de nærmest venninene, mens resten av "verden" (helst) ikke skal få vite noe før vi er ferdig med 1.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi klarte å vente til uke 10 før vi sa noe til foreldre! men etter en tidlig ultralyd 10+5 der alt viste seg å være og være i orden fortalte vi det til venner også:) er nå 11 uker og det er ikke noen hemmelighet lenger. Legen sa det var midre enn 2 % sjanse på at noe kunne gå galt nå, når alt så bra ut i uke 10. Så vi orket ikke holde lenger på hemmeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.håper på å kunne skjule det lengst mulig vi...kanskje til etter UL til og med...hehhe,om ikke magen blir veldig tydelig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fortalt det til venner, jobb og nærmeste familie, utrolig godt å slippe å skjule det. Blitt litt dårlig, så da tar de på jobben mer hensyn til meg, også i forhold til løfting av barn. (jobber i barnehage). Va til Ul i uke 6, da så vi hjertet slo, og skal på ny skjekk om en uke, så håper alt ser like bra ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det ganske tidlig, særlig på jobben var det greit (jobber også i barnehage) at folk visste det da jeg har vært utrolig trett. Det var deilig å dele gleden med flere, foreldrene våre ble jo utrolig glade. Ganske spesielt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortalte til foreldre og søsken ganske tidlig...var vel 6 uker tror jeg....

vi "offentliggjorde" det i går. er 11+1 i dag, så vet alle det! synes det er kjempedeilig at det ikke er hemmelig mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 + 2 i dag. Jeg har store problemer med å holde det hemmelig. Har fortalt det til våre foreldre, mine besteforeldre og noen venner. Har vært på 2 ultralyder allerede der alt var tipp topp, fikk beskjed om at det er svært liten sjangs for at ting går galt nå. Vi venter alikevel med å fortelle det til søster på 10 år, til hun skal vi fortelle det i uke 12 (hvis jeg klarer å vente så lenge da hi hi) det er hun jeg gleder meg mest til å fortelle det til, for hun ønsker seg sånn en bror eller en søster :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge som mulig.... folk skal spørre om det:)

Nei, men så lenge jeg ikke har gravidrundmage, så skal det være i hodet til gubben og meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vente i 3 måneder før vi forteller noe. Hadde abort i uke 11 sist, og da var det godt å slippe å avkrefte for alle og enhver. Også er det jo tre magiske måneder man bare har sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 7+2 i dag, og har sagt det til min søster, foreldre og en god venninne. hadde en SA i oktober- og foreldre og svigerforeldre viste ikke at jeg var gravid. umulig å skjule at jeg var lei meg-og synes det var godt å kunne dele den sorgen med noen. var jo ikke helt meg selv et par dager-og bra å kunne bli passet litt på. så jeg forteller det til noen tidlig, sånn at de nærmeste skjønner at jeg er litt småkvalm, ikke maser på om jeg skal ha øl til maten og sånn.

 

til andre venner og kjente tenker jeg å vente til uke 12, eller så lenge som det er naturlig. er jo ikke så moro å lyge heller...de fleste gjetter det sikkert før. går jo rundt å stråler om dagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde tenk å vente til ferdiggått uke 12, men nå har jo svigerfar bursdag i

svangerskapsuke 11.... ;) Godt mulig han blir å få en bursdagsgave han aldri blir å glemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann klarte vi å vente til 11.uke. Denne gangen sa jeg det til en god venninne etter 5 uker...

 

Resten venter vi med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med nr 1 fortalte vi det i uke 16

nr 2 uke 24

nr 3 uke 7

nr 4 uke 8 men mistet i uke 23 så nå føler jeg at jeg kan si det med en gang jeg tester positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ligger tjukt utapå meg, og magen tyter frem, er i uke 9 og skal på tidlig ul i morgen. Har to gutter som vi helst ville vente med å fortelle det til, men da blir det veldig feil hvis noen andre voksne røper seg. Mamma vet det, men hun kan holde tett...............Skal i bryllup på lørdag og da blir det vanskelig å lyve, alle vet hvor glad jeg er i vin til maten......Vi får se hvis alt ser bra ut i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...