Gå til innhold

Spørsmål om OTH-UJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på en brun OTH, som er KJEMPEFIN, men det er et par små ting jeg lurer på:

- Ryggen kan ikke legges helt ned, føler dere som har OTH-UJ at dette er noe problem (når barnet skal sove i vognen)?

- Synes dere det er tungvint at ryggen reguleres med stropper, i motsetning til glidelås (som på EasyWalker f.eks.)?

- Fotbrettet er i en slags matt gullfarge på vognen jeg har sett. Vil ikke sollyset da reflekteres mot barnet slik at det blir blendet?

Hadde blitt veldig glad hvis noen kunne dele sine erfaringer med dette :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen problem og sove i vognen, min datter sover veldig godt i vognen.

Og regulere med stropper er veldig greit synes jeg! Aldri tenkt på det som noe problem

Mitt barn har aldri blitt blendet av benbrettet, det har jeg aldri hørt noen nevne før, så det bør du nok ikke tenke på

Vi har den vognen og er storfornøyd med vognen, det er ikke en ting jeg savner ved den, lykke til med valget!

Skrevet

Takk for svar - det hørtes jo positivt ut (vognen er nemlig utrolig fin!)

Andre som har andre erfaringer?

Skrevet

Har OTH til min 2 åring, utrolig god vogn!

Aldri savnet full liggestilling (men hun var 14 mnd da vi begynte å bruke den).

Aldri tenkt på det med fotbrettet, ikke noe problem.

Litt irriterende med stroppene til ryggen, men det går fint altså.

Skrevet

Likte veldig godt de stroppene å regulere ryggen med jeg. Fikk akkurat den stillingen jeg ville, og det var utrolig lett å regulere med stroppene. Så det var iallefall ikke noe problem.

At ryggen ikke legges helt ned har heller ikke vært problem. Synes gutten min sov veldig godt i den vognen. Den legges såpass langt ned at det blir en god liggestilling.

Tror ikke sollyset refleketeres mot barnet nei.

Eneste jeg syntest var minus med vognen er at fotbrettet ikke kan reguleres. Det savnet jeg flere ganger. Så er kalesjen litt åpen når det blåser kaldt og barnet sitter helt oppe (blir lunere når de ligger litt bak). Men d akan en jo bruke regn/stormtrekket.

Men alt i alt en topp vogn! Solgte vår da vi ikke bruker vogn så mye lenger, og den var litt for dyr å bare ha stående. Savner faktisk den vogna!!

Skrevet

- Jeg synes det kanskje er litt dumt at ryggen ikke kan legges ned, men snuppa er ikke enig ;-) Hun er 7 mnd og sover aldri bedre enn når hun ligger i vogna si..!

- Jeg synes det er litt tungvint ja, men en kjempefordel, siden du kan få ryggen akkurat så bratt/flat som du vil, det er ikke bare 2-3 posisjoner :-)

- Fotbrettet er i "sølv", kun en vogn som har gull og det er en special edition. Siden fotbrettet er vendt fra ungen vil han/hun ikke bli blendet nei, snodig spørsmål egentlig, hehe, aldri tenkt over det :-)

Er utelukkende positiv til vogna vår, den beste vi har hatt, og vi har hatt MANGE!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...