Gå til innhold

KNIP JENTER!!!

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten runde her,hehe=) samme som på skravle=)

Men kom igjen å knip jenter,er bra både før og etter fødsel å trene opp bekkenbunn=)

*knip,knip,knip*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiper*

*knip, knip, knip, knip*

Skrevet

Eh.... Jm sa til meg at knipeøvelser var det dummeste man kunne gjøre før fødsel!!!!!!!!!!!!! Kroppen gjør seg klar til fødsel og hvis man holder på å tar knipeøvelser motarbeider man!

Vent til etter fødsel! Vær heller litt slarkete i dåsa fram til etter fødsel:)

Skrevet

knip bekkenbunnen.....hjelper mot bekkenløsning, så hvis du over har lyst å være slarkete så vær så god...

Skrevet

Men... Overalt ellers står det jo at en bør knipe? I alle bøker jeg har vært borti, og ikke minst på http://www.babyverden.no/templates/Article____400.aspx Sa jordmoren din det, altså? Da jeg begynte med knipeøvelser rett etter jeg fikk vite at jeg var gravid, sa jordmoren min at det var smart å begynne så tidlig..?

Skrevet

Jeg fikk høre at det å trene opp knipemuskelaturen før fødsel er bra fordi det ofte gjør at utdrivelsesfasen blir kortere...og det høres jo bra ut :) Også er det jo greit å slippe lekkasjer etter som man blir tyngre...

*kniiiiiiiiiiiiiiiip* tre lange

*knip* 5 korte

:-D

Skrevet

Jeg prøver å knipe men så synest jeg ofte det er litt ekkelt å knipe. Noen flere?

Akkurat som jeg får frysninger eller noe...

Skrevet

Var på svangerskapskurs for noen uker siden.. Å hun som var fysioterapaut der sa at knipe øvelser var genialt... Hvis man ikke hadde lyst til å bruke tena i en alder av 30 da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...