Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Har en liten runde her,hehe=) samme som på skravle=) Men kom igjen å knip jenter,er bra både før og etter fødsel å trene opp bekkenbunn=) *knip,knip,knip*
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 *kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiper* *knip, knip, knip, knip*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Eh.... Jm sa til meg at knipeøvelser var det dummeste man kunne gjøre før fødsel!!!!!!!!!!!!! Kroppen gjør seg klar til fødsel og hvis man holder på å tar knipeøvelser motarbeider man! Vent til etter fødsel! Vær heller litt slarkete i dåsa fram til etter fødsel:)
2 barnsmor 81 Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 knip bekkenbunnen.....hjelper mot bekkenløsning, så hvis du over har lyst å være slarkete så vær så god...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Men... Overalt ellers står det jo at en bør knipe? I alle bøker jeg har vært borti, og ikke minst på http://www.babyverden.no/templates/Article____400.aspx Sa jordmoren din det, altså? Da jeg begynte med knipeøvelser rett etter jeg fikk vite at jeg var gravid, sa jordmoren min at det var smart å begynne så tidlig..?
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Jeg fikk høre at det å trene opp knipemuskelaturen før fødsel er bra fordi det ofte gjør at utdrivelsesfasen blir kortere...og det høres jo bra ut Også er det jo greit å slippe lekkasjer etter som man blir tyngre... *kniiiiiiiiiiiiiiiip* tre lange *knip* 5 korte :-D
lettereforvirra Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Jeg prøver å knipe men så synest jeg ofte det er litt ekkelt å knipe. Noen flere? Akkurat som jeg får frysninger eller noe...
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Var på svangerskapskurs for noen uker siden.. Å hun som var fysioterapaut der sa at knipe øvelser var genialt... Hvis man ikke hadde lyst til å bruke tena i en alder av 30 da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå