Gå til innhold

Tripp trapp stol - bare fra Stokke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en Tripp trapp stol, men synes Stokke sin blir litt dyr. Koster 1200 for bare stolen, mens det blir nœrmere 1900 kr med alt tilbehør vi vil ha (bøyle, pute, ekstra ryggstøtte).

Er det andre som lager samme stol, men litt rimligere? Eller har Stokke patent på den?

Har sett Skeidar sin Kiddo stol, men den er er ikke lik. Og den koster nesten det samme.

Andre som har kommet over kupp når det gjelder tripp trapp stol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Hvis barnet ditt er medlem i Bokklubbens Barn, kan du verve andre og velge Tripp Trapp stol fra Stokke som vervepremie... Du får da stolen med bøyle og ekstra ryggstøtte for under 900,-... Det er mange penger spart!

Skrevet

Stokke har nok patent på stolen ja...... Se etter om den kommer på salg.... Ofte jeg ser den på tilbud til 999,- Eller kjøp brukt... Hvis du vurderer å kjøpe brukt, må du vite at babysettet (ny, høy rygg) kun passer til stoler produsert for under 1 år siden.

Skrevet

Det er mange som selger pent brukte TripTrap-stoler, så du trenger absolutt ikke betale opptil 1900 kr for å få et fint eksemplar. Følg med gjevnlig på f.eks www.finn.no/ barneutstyr, eller på annonsesidene i lokalavisen. En helt vanlig pris på pent brukt TripTrap-stol, er kr 400,- med bøyle. Har selv kjøpt to strøkne stoler på denne måten for 350 kr stk. Bor du i Oslo-området er sjansen størst for at du raskt får tak i stolen din for en rimelig penge.

Skrevet

Har sett at de har en tripp-trapp kopi hos en av møbelkjedene, tror det var Bohus? Litt billigere enn Stokke sin, og ikke helt lik selvfølgelig, men husker ikke prisen nøyaktig. Under 1000-lappen mener jeg.

Skrevet

De har patent på "tripp trapp" ja, men vi har den fra KIDDO som er samme prinsippet, til begge våre barn og er kjempefornyd med de. Synes de er enkelre å justere i høyden, samt at bøylen kan justeres. Kjøpte den på salg for 1200 inkl bøyle og pute. De selger den blant annet på Bohus, men også andre barneutstyrsbutikker.

Se www.kiddo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...