Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Har hvordan moren er under svangerskapet noe å si for hvordan barnet blir? Det er skrekken min. Jeg har slitt med depresjoner hele svangerskapet, og er fullstendig ustabil i humøret. To av mine besteforeldre er blitt syke og dødd i løpet av de siste to mnd. Føler jeg bare går rundt å griner konstant. Forrige svangerskap var helt topp. Og sønnen min ble helt topp også. Skikkelig herlig gutt, jevn i humøret og kjempe tilpassningsdyktig. Får hele tiden høre at jeg må ha hatt det bra når jeg gikk med han. Hva da med denne lille plutten???????
candymams Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Har pratet med min jordmor ang. dette og hun sier det som betyr noe er hvordan du er som mor når barnet kommer ut. At du gir det den omsorg og tryggheten det trenger og at det er så stabilt som mulig rundt barnet. Prøv gjerne å syng en sang for barnet ditt før du legger deg, eller spill musikk gjerne klassisk som du og barnet kan lytte til nå under svangerskapet. Det blir nok en lykkelig liten plutt skal du se. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå