CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Noen med synspunkter som vil hjelpe meg med valgets kval?
Murmeline Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 CityJet er litt begrenset synes jeg, pga en sittestilling, og så vipper man hele barnet (i sittestilling) bakover til liggestilling. Denne er nok mer begrenset enn en tradisjonell sportsvogn. Men kul design da!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Har de sett på City Cerox 360 da??? Den virker litt mer funksjonell enn City Jet synes jeg...Har hvertfall mange flere smarte funksjoner...og større sittedel og du kan legge ryggen helt ned..Den er også litt mer lik City Cross, bare m svingbare hjul..
**My little Miss drama and I** Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har bestilt city cross med city bag! forelska meg i den jeg.. åsså visst man vil får man 2 vogner i et:).. en farge på vogna og en på bagen! selv klarte jeg ikke bstemme meg så det ble en farge på begge ,men:).. den er lett ,fin og falt helt i smak.. det er vell litt smak og behag da:-). prøv deg frem i butikken. var der en time jeg;P
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg hadde nok valgt Cangaroo. Svingbart forhjul som City Jet, men bedre i terrenget. Og Bagen kommer høyere opp enn på City Cross.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 City Cross, den har flere muligheter enn City Jet når d gjelder sitte, åg liggestillinger.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Takk for svar jenter! Det var City Cross med Citybag jeg i utgangspunktet skulle ha, men så så jeg City Jet`en... men det blir City Cross!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå