Gå til innhold

Andre som er med i VG eller Dagbladets vektklubb


Yana

Anbefalte innlegg

Slanka meg, men slutta da jeg oppdaga at jeg var gravid. Fikk mye motivasjon av VGs vektklubb, så nå har jeg begynt i igjen. Så forhåpentligvis forsvinner det 0,5- 1 kg i uka. Tørr ikke mer pga amminga. Jeg ønsker ned 25 kilo så det vil ta tid.

Kjøpte elipsemaskin i fjor + en slik treningsmaskin for kvinner fra TV-shop (litt flau for å kjøpt noe derifra - men den funker). Vil ikke starte med den siste før 6 ukerskontroll. Kjøpte den fit mama DVDen også, har ikke prøv den siden den kom først idag.

 

Helsestudio blir nok for dyrt for meg. Er en studentgym så er billigere her der jeg har vunnet et halvårskort -så mulig jeg går der på den ene timen i uken en kan ha med barn.

 

Har mye motivasjon nå, mens spørs hvor lenge det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI YANA :)

jeg kjøpte også en elipsemaskin i fjor :)

å rett etter på så fant jeg ut at jeg var gravid,å så ble jeg plutselig allergisk overfor trening :)

men det er en kjempe god trenings form.

god mot HELE kroppen :)

jeg brukte å sette på en action film mens jeg trente,så jeg endte med å være like andpusten som de i filmen :)

 

jeg er virkelig for hjemme trening :)

er også medlem i vektklubben.no (greterode)

 

så nå har man jo alle muligheter for å slanke seg.

 

eller...først må jeg rydde min manns kontor,for elipsemaskinen har blitt "bort" i alt rote hans.....den har jo stått uberørt i 1 år...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

Jeg var medlem i vektklubben før jeg ble gravid og gikk da ned 8kg på 1mnd ca.... syns det var veldig bra konsept,hadde ikke trua på det men det funka.

så jeg har planer om å melde meg inn igjen for å gå ned 8-10 kg nå :)

Bli fin til bikini sensongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt abonnement går snart ut. Synes det blir litt mye med 600 kr selv om det er for et år. Ser det spør etter kampanjekode. Vet du hvor en får tak i det og om det blir billigere da?

 

Har meldt meg inn i GreteRoede vektklubb som er gratis- skal teste den før jeg bestemmer meg om jeg skal fornye vektklubb-abonnementet på VG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke å anbefale å gå ned 8 kg på en månede. På Grete Roede kursene får man kjeft for å gå ned mer enn 1 kg i uken,, da dette ikke er bra for kroppen og at du fort tærer på musklene og ikke fettet.

 

Jeg har gått ned 6 kg på 5 uker, og det er litt for mye. Fikk beskjed om å gå opp en meny fordi jeg ammer... skal vist ha mer næring når man ammer.

Jeg har ca 20 kg igjen... Det er et helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...