Gjest Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 .......hvis jeg var gravid nå.... Han sa først at det var nesten umulig at jeg kunne være det nå... Jeg sa da, men hvis.... hva hadde du sagt da: Eh.... gratulerer.. svarte han... hehe... Ble veldig paff igrunn og svarte tilbake at det var da jeg om måtte gratulere han fordi det var jo han som fullførte jobben.. hehe Kom inn på temaet fordi jeg er så kvalm, men det skyldes selvsagt burgeren fra burger king.... Spiste altfor fort (og så usunn mat da gitt... fysj og fy!) Kom inn på morgenkvalme... dessuten diskuterte vi prevensjon, han mener fremdeles at jeg ikke skal begynne på pillen. Han er positiv til temping-metoden, men siden denne er så dyr, skal vi derfor se det an og fortsette med dongen.... Og så sa han at dette temaet burde vi egentlig ikke diskutere nå, siden jeg skal ut i kveld... og bør gjøre meg klar.... for dette temaet kunne vi jo diskutere i 2-3 timer sa han.... Eh.. så lenge svarte jeg da.. hehe Lurer på om han tenker tanken jeg.... jeg fikk han iallefall til å tenke på saken nå tror jeg.... Vel vel, jeg lever i håpet - håper han er klar til sommeren! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8072830-jeg-spurte-mannen-hva-han-hadde-sagt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*MiAMi* Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 Synes det virker som typen din holder på å venne seg til tanken om å bli pappa jeg. Du får komme med flere sånne lure hint Minner meg i allefall litt om min samboer da han begynte å venne seg til tanken. Nå er han så ivrig etter å bli pappa, at han til og med ser på barnevogner med entusiasme;) Lykke til. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8072830-jeg-spurte-mannen-hva-han-hadde-sagt/#findComment-8078568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå