Gizom81 Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Jo dette er spennende Tinema! Leste svaret ditt på innlegget mitt om høygravid, og fant ut jeg jeg kunne svare deg her, i tilfelle du ikke kom til å lese det høygravid igjen.... Hode til gutten vår har festet seg, men etter hva jeg hører har dette overhode ikke noe å si!?! annet enn at du da vet at forholdet mellom bekkenet og babyen hode da passer overens da! Nedtur... hadde vært digg om dte var et tegn... Men allikevel leste jeg i går kveld i en av gravid bøkene imnen (he he gikk litt amokk da testen slo positivt ut!) at dette var første steg... Har du følelsen at dte har festet seg eller? Skikkelig nedtrykk?? Jeg følte at det unnskyld utrykket... når man har en ob oppi der, man skulle ha byttet for en time siden... vansklig å forklare men en sånn sprengende følelse.. Hilsen Gizom Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8072720-tinema/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei Gizom !! Jeg har ingen følelse av at hodet har festet seg ennå. buhu. skal til JM i morgen så da skal jeg spørre om hun kan kjenne etter. Jeg føler at magen står så høyt ennå. Føler at gutten min ligger rett under nesen på meg. Tungt å puste og sitte. Håper magen synker snart. Kanskje hodet ikke kan feste seg før magen "synker" ? Mye rart vi har å tenke på. Nå har jeg bare 31 dager igjen. Oj som tiden virkelig flyyr av sted. 2 Uker igjen å jobbe. Så er det endelig litt ro og fred fra hverdagsstress. Håper alt står bra til med dere. Moro at vi kan chatte litt sånn her utenom de andre innleggene. Klem fra meg og go`gutten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8072720-tinema/#findComment-8111259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå