Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jenta mi er 2 mnd. hva kan det være. har for det meste i ansiktet, men også noe nedover magen, og i lysken. prikkene er der, men blir rødere noen ganger. virker ikke som det er tørrhet der, derfor tror ikke det er noe type eksem. tror selv at enten er det varmeutslett eller kan det være noe jeg har spist. Noe andre har sett det
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Det kan være det man kaller rev. Dattra mi var slik i begynnelsen. Legen på 6 ukers kontrollen bad meg bruke fuktighes krem. Jeg brukte en nøytral krem (Ungumentum M, kan brukes som brystvortekrem) Og det forsvant litt etter hvert. Eneste råde jeg kan gi deg.
Bromelia Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Ammer du jenta di? Høres ut som melkeutslett. Det kommer av hormoner i morsmelka. Bare å fortsette å amme, så går det over. Ikke noe farlig i det hele tatt.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 mathias har å sånn.. små prikka på magen å litt på ryggen.. der bleia går, å litt i nakken.. spurte om det på hs stasjon å di sa det va nok mest sannsynlig varme utslett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå