MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Har du spådd meg? Har lagt inn på piczo ser du:)
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 har ikke lagt tarot på deg ennå nei... ser vel at s. vil få en bror.... du blir nok en guttemamma....hehe. er det et svar du går og venter på?
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2007 Ojsann, så mye du hadde å gjøre da:) Huff, så ikke det før nå jeg.....Da var det ikke meninga å mase på deg:)
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 gjør ingen ting... får ikke inn på alle uansett...men fikk du med deg drømmen min? forresten venter du på et svar fra noen?
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2007 Hehe, der var du ja:) Oj, så gøy...Tusen takk:) Neida, bare det jeg la inn på piczo til deg:) Ser du når eller? Og om det blir med samme pappan? Og tror du forholdet vårt vil vare? (vi sliter litt ja....hehe....men jeg har jo så lyst på en bebis til da, ikke lett) Takk takk takk for svar asså, virkelig ikke meningen og mase.... Du kan jo si ifra om du har tid til å legge tarot på meg:) klem
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 jeg tror forholdet vil vare om du vil det... hvorfor sliter dere...økonomi?
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2007 Nehei.......Fikk ikke med meg den jeg, hva var det???Så gøy:) Blei jeg nysgjerrig asså....hehe...... Venter på svar fra noen? Neei.....Som sagt meg og sambo sliter da, så jeg venter på en bebis til,hehe.......uff.......tenke tenke...... Kommer ikke på noe nå egentlig.... Jeg venter på lykke, nytt hus, ny bil osv.......hehe:)
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2007 Ja det er igrunnen meg det står på også............:)og jeg vil jo...innerst inne:) Sliter mest pga at hn aldri er hjemme egentlig, er vel det det bunner i...Men ja økonomi også, siden jeg er student:) Trives ikke her jeg bor og ikke har vi råd til å kjøpe noe noe mer sentralt......såh......Er litt mye om dagen egentlig:)
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 får så sterkt inn at det du venter på vil skje.... men før det må du nå deg et mål du har satt... drømmen var at vi dro til spania... ducchini joikaboll atena og resten av matos...hehe på området du er usikker med sambo må du legge utryggheten ved siden av deg og gå videre...
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 er mannen din opptatt av pene ting, kler seg ok, jobber hard vil være nummer 1?
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2007 Jaaa, så moro:)Alle oss på jentetur i spania, når vi alle har gått ned:)hihi....Det hadde vært kjempe gøy:) Huh.......Får helt gåsehud her jeg....Ser du virkelig alt dette på meg? Så flink du er:) Du må si alt du ser da, tåler og høre det jeg:) Tusen takk igjen for hjelpen....... Vi får nå se om ting ordner seg....Har så lyst på to tette pga s ser du, gleden de har av hverandre:) Så jeg vil veldig gjerne prøve til sommeren.......Meeen da får vi se da:) Hvordan går det med treninga forresten?
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #13 Skrevet 3. februar 2007 treninga går greit...håper jeg har gått ned noen kilo...smugtittet i går og da var jeg 1 og et halvt kilo mindre men har jo stappet i meg snop i dag... enn med deg? får også inn at du er en sterk person men ikke har trua på deg selv.
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. februar 2007 Jeg begynner 3 og siste året til høsten....Så er nesten ferdig våren 08, da mangler jeg kun praksisen og eksamen jeg ikke fikk tatt dette året.... Han er veldig opptatt av alle andre, hjelpe alle andre, sier alltid ja til alle andre og vil være den morsomme....Jobber hardt og er flink til å jobbe... Men glemmer lissom litt det han har her hjemme da.... Alt overskuddet han har går til alle andre...Så på det punktet vil han være nr 1:) Og han vil jo gjerne ha ting som alle andre har ja........Av morsomheter, som gutteleketøy:)
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2007 Oj så flink du har vært da:) Det er jo ganske mye, da har du vært mye mye flinkere enn meg:) Har ikke fått kjøpt meg vekt enda jeg, men skal på skikurs hele neste uke så regner med at jeg får kjørt meg da:) Sklidd litt ut ihelga:( Er nok sant det siste du skrev, får gåsehud jeg!!!! Sterk må jeg være for å ha holdt ut alt vi har vært gjennom:( Og trua den mista jeg et sted på veien:(
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #16 Skrevet 3. februar 2007 får inn at han har "glemt" deg litt i det siste
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. februar 2007 Det er jo også helt sant.......at han har glemt meg....Alt annet er igrunn viktigere enn meg og ikke minst sønnen hans........ Grøsser her jeg sitter:) Du er snill du........
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #18 Skrevet 3. februar 2007 Tro kan flytte fjell sies det...og når man mister troa mister man også det viktige i et forhold: forbindelsen.... det er i alle fall ingen vits i å diskutere at du synes han må gjøre ditt og datt...det virker bare i revers,,,hvis du forstår. ta deg tid for deg selv... fiff deg opp om noen uker når du er gått ned noen kilo... gi en venn ekstra oppmerksomhet så vil han igjen "se" deg...og "se" hvorfor han valgte deg...
MammisOgTøffer`n Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 3. februar 2007 Det har jeg skjønt,hehe..........:)Masing går ikke nei:) Ja ja, vi får nå se hvordan det drar i vei........ Tusen takk for at du tok deg tid iallefall:) Si ifra inne på sia vår da, om du kommer på noe mer:) Veldig takknemlig........ klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå