Gå til innhold

hei mine gode venner, jeg har hatt hjerteproblemer idag og tenkte dere ville høre hva som har skjedd.

Anbefalte innlegg

FØR JEG BESTEMTE MEG FOR Å RINGE LEGEN SKREV JEG DETTE INNLEGGET.

Jeg våknet i natt med kraftige smerter i hjertet. Det stakk veldig hardt og vondt og den venstre armen min ble helt lammet. Min sambo var ikke hjemme, og jeg klarte ikke å nå telefonen min fordi det gjorde bare enda verre å røre på meg. etter en halv time ga det seg og jeg klarte å ringe sambo som kom hjem til meg.

Det var kjempe vondt men mest ekkelt. Hva kan dette ha vært for noe?? Mamma synes jeg burde ringe legen å fortelle om det. men jeg tenkte at jeg like gjerne kunne vente ettersom jeg skal til legen på tirsdag så kan jeg spørre da, om jeg ikke får det flere ganger før tirsdagen da.

Jeg er 14+4 i dag.

ETTER JEG HADDE RINGT OG VÆRT HOS LEGEN SKREV JEG DETTE:

Nå har jeg vært hos legen. Fikk beskjed om å komme inn med en gang.

Blodtrykk, puls og hjerte hørtes bra ut nå.

han kan ikke påvise om det var hjertet eller ikke, men ba meg om å ringe med en gang om det kom til å skje igjen.

Jeg måtte ringe 113 om det skjedde på natten, slik at ambulansen rakk å komme å hjelpe meg og få målt hjertet før det ev var over.

Jeg fikk streng beskjed om ro og ikke noe stress... og det skal jeg visst få sier sambo her.. hehe nå skal jeg bli bortskjemt:)

Takk for gode råd. Er glad jeg reiste til legen.

Fortsetter under...

oisann, så skummelt! bra du ringte til legen, er bedre ringe en gang for mye vet du!!!!

masse lykke til, håper ikke du kjenner noe til det en annen gang men bare koser deg ;-)

Uff. Det hørtes skummelt ut. Bra du dro til legen. Helt enig med doodli; bedre å dra en gang for mye enn en gang for lite! Lykke til med svangerskapet, og håper ikke hjertet lager mer trøbbel!

Min kjære opplevde noe av det samme som deg.

Det startet med at han fikk smerter i brystet/hjertet av og til. Etter hvert kom det oftere og kraftigere. En dag ble det så ille at han bestemte seg for å ringe legen, og han fikk da time med en gang. Legen tok en del prøver. Han kunne fortelle at det ikke var noe galt med hjertet, men med musklene over hjertet, de var svært harde/anspente. Dette skyldtes i hovedsak stress. Han fikk da beskjed om å holde seg i ro og stresse helt ned.

Han gjorde det og nå er han nesten ikke plaget med det mer :)

Håper det ikke er noe alvorlig hos deg!

heisann

for meg høres dette ut som tegn på stress og angina...altså som en krampe i hjerte....vet ikke om legen antyda noe sånt, men for meg høres det sånn ut...

er nok veldig viktig at du stresser ned og tenker på deg selv...

lykke til...det går nok helt sikkert bra...

(jeg er sykepleier forresten...)

alt godt til deg...

ja legen sa det var en mulighet,men at han ikke kunne vite med sikkerhet hva det var ettersom jeg kom så lenge etter at "anfallet" var over.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...