Benni-min Skrevet 3. februar 2007 #1 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har aldri vært noe god til det, men har ikke hatt noen problemer. Hadde jo keisersnitt, så det er kanskje mindre problem da. Men er det slik en må holde på med i lange tider etter en fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #2 Del Skrevet 3. februar 2007 Tror man skal holde på med det lenge, helst hver dag selv om man har født eller ikke. Da styrker man muskelen slik at man slipper å tisse på seg når man blir litt eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 3. februar 2007 #3 Del Skrevet 3. februar 2007 Alle damer skal vel egentlig knipe selv før man får barn... Etter at du har fått barn bør du helst knipe daglig. Visstnok selv om du ikke merker problemer etter fødselen, fordi muskulaturen kan være svekket selv om du ikke har problemer. Og selv om du har hatt keisersnitt skal du knipe, fordi bekkenbunnsmuskulaturen blir svekket når du er gravid, selv om du ikke føder "vanlig vei"... Så det er bare til å følge treningen min!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 3. februar 2007 #4 Del Skrevet 3. februar 2007 Jepp, mange får plager med inkontinens i høy alder, og da mener jeg eldre enn meg;-) Det er alltid å anbefale knipeøvelser framfor operasjon, mener nå jeg! Og det virker utrolig godt. Og ja, bekkenbunnsmuskulaturen blir noe endret av å gå gravid - men verst er det for de som får noen hengende på magen for å presse ut ungen (fundustrykk). Så det er bare å henge med på gymmen til -carina-;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå