Gå til innhold

Sjaman, blir glad om du vil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har vært utro mot meg en gang tidligere for underkant av 2 år siden!! Jeg var en person som aldri var mistenksom til han eller andre jeg har vært sammen med!! Men det var før jeg fant visse meldinger på telefonen hans og han innrømmet alt! *tror jeg*. Trodde det var lettere å komme over det at han har vært utro, men det henger over meg stort sett hver dag!!

Jeg var aldri sjalu og brydde meg ikke noe om at de var ute med kompisser etc!! Etter dette er jeg alltid mistenksom. Liker til og med ikke at han ser i Vi menn etter at jeg tok han på fersken å runke nettopp etter dette bladet!! At han blir tent av andre synes jeg veldig lite om, og da blusser utroskapet opp igjen..

Dette skulle kanskje vært innlegg inne på SPÅ siden, da jeg føler det er noe jeg må vite.....Ekkelt å ha det sånn

Er han fortsatt utro og tenker på andre damer enn meg??

Koser han ofte med seg selv etter diverse blader, filmer etc, eller tenker han på andre damer??

Tåler å høre hva dere ser!!

Håper noen kan se noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste litt om deg lenger ned...

serikke om han gjør noe annet enn å være utro...og det ser jeg IKKE..dvs jeg tror ikke han har vært utro etter sist gang...

dvs han har kanskje ennå ikke hatt muligheten... får inn at han ikke er til å stole på men det visste du selv...

håper det ordner seg for dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...