Gå til innhold

Desember: Grusom natt på jobb!

Happy H

Anbefalte innlegg

Jobba som nattevakt, med en ungdom med alvorlige atferdsproblem..

Det har vert mye styr der, og vi har opplevd litt av hvert. folk har blitt slått, sparket, tatt kvælertak på. Han har kastet vinflasker, brannslukningsapparat etter personalet, og prøvd å sparket et personal ned trappene..

Så vi har litt å bryne oss på. Han har tatt kvælertak på meg før og slått, men igår skjedde det igjen. Og eg va skikkelig uforberedt.

Kom på jobb og var på vei inn på kontoret, gutten vår kommer ut og bare fyker i halsen på meg m en gang. Ble jo lettere sjokket der eg stod, men fikk tatt vekk hånden hans, då prøver han å ta tak med den andre hånde. Når ikke dette går begynner han å slå meg gjentatte ganger i armen og siden. eg prøver å komme meg vekk, men han holder meg igjen, prøver å slå meg i magen. og då får eg panikk, e jo gravid og livredd for at nokke skal skje sånn at eg mista den lille spiren.

Prøver febrilsk å snakke til han på en rolig måte, kanskje eg får roet han ned litt. Han blir uoppmerksom et lite øyeblikk,så eg får snudd meg for å gå. da dytter han til meg så eg flakser avgårde inn døren og rett i en arbeidskollega..

E sjelven endå. Har gått skikkelig inn på meg dette her. Mye mer enn tidligere, sannsynligvis fordi eg e gravid og blir ekstra redd.

Nesten ikkje sovet i natt,og stakkar mannen min idag for eg e kjempe irritabel.

Skal heldigvis i møte med sjefen på mandag, så bare krysse fingre for at de kan tilrettelegge jobben så eg slippe går tilbake der så lenge eg e gravid.

uff, ble langt dette, men måtte bare får d ut. Hjalp godt faktisk!:)

Ha en fortsatt fin helg jenter, og god bedring t alle som e syke!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så forferdelig. Jeg beundrer dere som kan jobbe på slike steder. Jeg kunne aldri ha gjort det. Honnør til dere.

Håper du kan få overflytning siden du er gravid og ikke setter spiren deres i fare.

Stoore klemme fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auauaua!! Uff..håper virkelig du slipper å jobbe der mer nå når du er gravid! Skjønner godt at du ble/er redd!! MAnnen din forstår nok ditt humør ut fra nattens hendeleser... Håper det har roet seg nå... Lykke til med sjefen i morgen! Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter:)

Har gått mye mer inn på meg enn eg hadde trodd dette her..no bare gleda eg meg til å få møte med sjefen overstått.

Men har fått roa meg litt ned då, no e d bare nervene for at eg faktisk må på jobb imåro som e her..

Ha en fin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, detta var ikke noe kjekt! skjønner godt du blir stressa! S

elv har jeg hatt (hittil) ei rolig nattevaktshelg! Eneste problemet mitt er at den ene pas vår har immunsvikt etter cellegift, og jeg snørrer verre.. da er det kjekt å være alene på vakt da! dilemma kaller man det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups, ja d va litt av et dilemma!

Bra d e siste natten din no då..håpe du slippe være så altfor masse oppi dennepersonen i natt då.

Ha en fin natt på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ble ikkje veldig glad, hehe, men d ordna seg.

Eg måtte ta 2 dager egenmelding og no jobba de med å omplassere meg. dersom de ikkje finne en an plass blir d kontorarbeid resten av svangerskapet:) puh..puster lettet ut, ble 10kilo lettere etter det møtet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...