Gå til innhold

Nok et klage innlegg!

Anbefalte innlegg

... Eller kan jeg si ''nok et truse innlegg''!

Fikk mensen nå i dag. Blir så utrolig lei meg og vet ikke hva jeg skal si lengre, føles som jeg mer eller mindre har gitt opp! Sambo sier hver månede når jeg forteller ham at jeg har fått mensen igjen at ''huff, men d blir sikkert neste månede''. Den samme setningen i 13pp nå!

Jeg bare gikk på badet etter han sa det i dag til meg og begynte å gråte. Det er så tungt å bli så skuffet hver månede, føler me så oppgitt.

Sambo har vært på sykehuset for noen måneder siden og fikk vite at han hadde en svært dårlig sædkvalitet og mengde. Hvis jeg viser ham at jeg gråter eller er lei meg for at vi ikke får det til, så bryter han ut at det bare er hans feil og at han ikke kan noe for det og at når jeg blir i dårlig humør så 'straffer' jeg ham for at han har dårlig sædkvalitet.

Det er så tungt da jeg føler at jeg ikke kan snakke ordentlig med ham om det jeg føler og at det hver månede blir krangling ang. alt dette.

Dette sliter veldig mye på meg psykisk, og jeg vet at det kan være tøft å få vite at man har dårlig sædkvalitet, men det er vel klart at jeg blir lei meg når han blir sint på meg fordi jeg viser følelser....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8072215-nok-et-klage-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, kjip situasjon det der.. Hadde det på samme måte før sambo hadde fått tests seg, siden jeg var overbevist om at det var ham det bar noe galt med. Det var det altså ikke, så nå kan liksom ikke legge skylda på noen.

Kjenner igjen det der med "huff, det kommer sikkert neste gang". Vet ikke hva jeg vil høre, men i hvert fall ikke det.

Synes du skal sette deg ned med ham, kanskje overraske ham med en god middag og champagne og fortelle ham under hyggelige forhold hvordan du føler. Få ham til å forstå at du ikke legger skylda på ham, men trenger hans støtte ved at dere snakker mer om dette.

Har du vært til utredning?

klem

Nei, jeg har ikke vært til utredning. Har bare vært hos legen og tatt noen blodprøver og de så veldig fine ut. Alt dette med lege og undersøkelser og hhenvisninger til urolog går jo så utrolig sakte....

Ja det gjør kanskje det hjemme.. jeg bor i Danmark og her kan man heldigvis utredes når man vil og det går fort.

Håper snart det lykkes for dere, sædkvaliteten kan jo godt være dårlig i en periode og så bli god igjen før man aner det. Kosthold er viktig, men det vet du sikkert allerede..

Klem til deg

off, ja det tar på psyken med denne prøvinga, husker dere de første månedene hvor vi var sikre på at vi kom til å bli gravide med en gang? vet ikke hva jeg kan si for å trøste deg, men jeg ville kanskje snakka litt med typen om hvordan du føler det, men prøv å vinkle det sånn at han ikke tar det til seg. det er jo sårbart for en mann med sædkvaliteten siden det er nede i området m manndommen lissom :P

selv nekter min mann teste sæden, så jeg jobber enda med å tvinge han på sykehuset :P

masse lykke til hvertfall :-)

Annonse

Hehe, du får bare lage de yndigste øynene dine og spørre forsiktig, da smelter han kanskje:)

Ja, husker de første månedene... Ble liksom så forundret over at 'oy, der kom tanta, gitt'! Men da var ting mye mer spennende og nytt og visste liksom ikke helt hva jeg gikk til og dette med å regne ut ikm og el, det hadde jeg ikke trodd jeg skulle begynne med engang!

Ja, du har selvfølgelig helt rett. Men når jeg kommer til stykket, så blir jeg vell delvis nervøs for å ordlegge meg feil og slikt... Huff, men du har helt rett:)

Klem

hihi, men d er mye som er lett å si, men vanskelig å gjøre :) off, mannfolk, er ikke bedre enn oss damer når det gjelder ting vi tar til oss :-) men det er slitende på et forhold tror jeg av å konstant gå å lure...

vi er deprimerte de første dagene av mensen

så begynner vi å samle ny energi til en ny runde i senga

så har vi oss som en kasse kaniner eller ikke, avhengig av hva som er gode råd den pp

så venter vi

venter

venter

så kommer spottinga, som vi håper er festeblødning eller bare en liten blødning

så kommer den jæ... tanta

og på an igjenb :P

Hehe, kjenner meg godt igjen i det du sier:)

Må bare spørre deg om noe, hva er det som gjør at mannen din ikke vil ta en slik prøve? Kan jo forstå det, han er sikkert redd for å vite svaret hvis det blir negativt. Men det må jo samtidig være godt å vite hvorfor man liksom ikke fårr det til, slik at man kan få hjelp til å gjøre noe med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...